כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את סמל ראשון במיל' דור איינשפרוך

שירת בשירות מילואים במבצע "שומר החומות"

הכירו את סמל ראשון במיל' דור איינשפרוך, בן 21 מחולון, אשר במבצע "שומר החומות" שירת בשירות מילואים כנותן שירות בחמ"ל בגדוד התקשוב של אוגדת עזה גדוד 'בשור'.

לדור שני אחים קטנים שלומדים בבית ספר, אביו טכנאי מנופים ואימו מנהלת חשבונות. תחביבו הם צילום, עריכה ומחשבים ובתיכון הוא הרחיב תקשורת וספרות.

דור התגייס במרץ 2018 לקורס מ"כים במערך מג"ל (מערך הכשרת הטירונות המקצועי של צה"ל), אך לאחר תקופה קצרה החליף את תפקידו ושובץ כ-ע' טכני. לאחר מכן שימש כקצין טכני לתקופה ואז נכנס לנעלי רב הסמל הפלוגתי והשתחרר כפרויקטור שיפוץ חמ"ל (חדר מלחמה) האוגדה החדש. 

במבצע "שומר החומות" הוא הגיע לשירות מילואים, נתן שירות בחמ"לים של הגדוד, ואייש את חמ"ל תקשוב כנציג הפלוגה. כאשר נשאל דור על חוויתו במהלך המבצע, הוא סיפר: "המבצע היה חוויה, אומנם השעות היו ארוכות והיה מרחק מהבית אך זהו המצב ונעשה הכל בזמנים כאלו."

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem