כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את עידו וישי הגיבורים של ערב יום שישי

הגיבורים של ערב יום שישי

הכירו את עידו וישי הגיבורים של ערב יום שישי

רבים תהו מדוע מסוקים וסירות חגים מעל חופה של העיר בת ים ביום שישי בערב,אנו גילינו את הסיבה.

כך אביהם של ישי ועידו מתאר את שעבר עליהם. שעת לילה אנחנו עומדים מול הים במרפסת ורואים בחור נכנס לים ומתחיל להיסחף ואז חבר שלו נכנס לעזרתו ובשניה התחיל להסחף ניסינו להתקשר למשטרה ולחברים שלנו בשרותי ההצלה ואז בהחלטה של שניה עידו וישי לקחו את הגלשנים שלהם ובריצת אמוק הגיעו לים להציל את הטובעים .
עידו נכנס בחתירה לטובע וישי לטובע השני שהיה מרוחק מהחוף .
עידו הגיע לטובע ומצא אותו מחוסר הכרה עם הראש בתוך המיים ובהחלטה של מה שלמד בעבודה עם המצילים השכיב אותו על החזה שלו ירד מהגלשן וחתר בשארית כוחותיו לכוון החוף כאשר הבחור עליו והגלשן קשור לעידו לרגל .
אין הסבר איך הצליח לצאת ולהציל אותו ממות בטוח וכשהגיע לחוף הטובע עבר סוג של החייאה כל זה וישי נמצא במרחק עם הטובע השני כאשר ישי מחזיק בצד אחד של הגלשן והטובע בצד השני וישי מנסה לחתור לכוון החוף .
עידו בשארית כוחותיו נכנס בחזרה לים וחתר לישי בים סוער לילה חשוך זרמים מטורפים שני הילדים שלי החזיקו בטובע ובכוחות משותפים חתרו בכל הכח לכוון החוף כשהטובע החזיק בהם ובגלשן ,הם הצליחו להציל אותו ממוות בטוח .רק כשחזרו לחוף חיוורים גמורים הם בלעו מים וסיכנו את חייהם להציל את שני הבחורים מטביעה . עידו וישי הצליחו במשימה והיו חדורי מטרה ורק בחוף הרשו לעצמם להתפרק להחזיר נשימות הקיאו את המים שבלעו תוך כדי ניסיון להציל את הבחורים מטביעה .
מד"א החליטו לקחת את עידו וישי למיון לבדיקות והם בסדר ושני הבחורים חיים בזכות ישי ועידו .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem