כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את רס"ל עדן נטף, בת 24 מראשון לציון

גאווה ענקית והמון בהצלחה בהמשך

הכירו את רס"ל עדן נטף, בת 24 מראשון לציון, קמ"ד תו"ב בניהול פרויקטים באגף התקשוב וההגנה בסב"ר. עדן קיבלה את תואר מצטיינת יום העצמאות לשנת 2022 מראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר.

עדן מתגוררת עם ארוסה בראשון לציון, עיר ילדותה. במהלך שירות החובה שלה, סיימה תואר ראשון בניהול טכנולוגיה ובמהלך שירות הקבע שלה סיימה תואר שני בניהול תעשייתי. ״החלטתי לחתום קבע כי הרגשתי שאני יכולה לתת לצבא מעצמי יותר. אהבתי את המסגרת, את האנשים ואת המקום שאני נמצאת בו, וממש מתפתחת כאן בפן המקצועי והאישי".

"כיום אני משרתת כקמ"ד תו"ב בניהול פרויקטים תחת מחלקת התכנון של האגף", מסבירה עדן. "אני אחראית על רכש ברמה הפיקודית עבור פרויקטים ספציפיים, שמתמקד בעיקר במולטימדיה (מחשבים, מסכים) ונותן מענה לכל המשרתים באגף. בפרויקטים אנחנו עובדים על תכנית שמטרתה לשפר את סביבת העבודה של המשרתים- כך שלכל אחד תהיה עמדה מסודרת משלו עם כל הציוד המתקדם הדרוש".

על קבלת המצטיין, היא משתפת בהתרגשות: "הרמ"חית, אל"ם יהודית חליפה, התקשרה להודיע לי בעצמה, זה נורא ריגש אותי. זה ממש כיף לראות שיש הערכה למה שאני עושה ומצליחה להגיע לכל כך הרבה אנשים. כיף לעזור ולשדרג למשרתים את החוויה: להביא מחשב חדש לתוכניתן זה כמו להביא ללוחם נשק משופר- יש לזה הרבה משמעות".

“השאיפה שלי היא להישאר באגף התקשוב וההגנה בסב"ר ולהמשיך לשרת עוד הרבה זמן, אני מרגישה שהבית שלי הוא פה, גם כחיילת וגם כאשת קבע."גאווה ענקית והמון בהצלחה בהמשך!


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem