כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את רס״ן ג' מבת ים

מצטיין קצין הקשר הראשי לשנת 2021.

הכירו את רס״ן ג', רמ״ד תקציבי דיגיטל במנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית ומצטיין קצין הקשר הראשי לשנת 2021.

רס״ן ג' מתגורר בבת ים, נשוי ואבא לילדה. ג' נולד באוקראינה, ולקח חלק כנער במחנות וארגונים ציוניים. "כשהייתי בן 14 גיליתי שאני יהודי דרך האנטישמיות שהייתה באוקראינה," הוא מספר. "זה גרם לי להתעניין ולחקור מה זה אומר להיות יהודית ומהי הזהות היהודית. התחלתי ללכת למחנות קיץ וחורף של יהודי אוקראינה, שם העבירו לנו סדנאות והרצאות על ציונות, על צה"ל ועל הזהות הישראלית. הייתי חניך במשך כמה שנים, ואז הפכתי למדריך בתנועה."

 לאחר שסיים את התיכון, עשה תואר ראשון בכלכלה והמתמטיקה פיננסית ותואר שני בכלכלה באוקראינה. אז, נסע לארץ לתוכנית "מסע" שמטרתה ללמוד את החברה הישראלית ולהיות חלק ממנה. בסוף התוכנית, החליט לעלות לארץ. ג' היה אז בן 24 וגר ברעננה, לא ידע מילה בעברית והלך לאולפן בעיר.

"להורים שלי היה קשה כשעליתי לארץ," ג' נזכר. "סיפרתי להם בדיעבד. בסוף גם הם עלו לארץ, אני הייתי הראשון מהמשפחה ואז אחותי והוריי."

כחצי שנה לאחר העלייה, החליט ג' להתגייס לצה"ל. "זו הייתה המטרה של העלייה, זו המהות של ציונות."


הוא עשה טירונות והגיע לקצין מיון אקדמאים, של מפזרים קצינים למערך התקציבי של צה"ל. הקבלה לתפקיד מותנת בחתימת כמה שנים בצבא, ובאותו הרגע החל המסע שלו בצבא. ג' שובץ באגף התקשוב וההגנה בסייבר כקצין תקציבים ביחידת לוטם, ומשם יצא לקצונה בגיל 24 וחצי. הוא מספר כי בה"ד 1 היה מאתגר, בשל גילו והעובדה שהעברית שלו לא הייתה טובה. הוא סיים את הבה"ד, חזר ללוטם ובהמשך עבר להיות תחת פיקוד היועץ הכלכלי לרמטכ"ל. משם הגיע למקומו הנוכחי, כראש מדור תקציב במנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית. ג' מרוצה מתפקידו, אוהב את האגף ואת העולם הטכנולוגי.

מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית היא מנהלת מטכ"לית האחראית על עיצוב והובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית ומיצוי המידע בכל המרחב הצה"לי, על מנת להבטיח את יתרונו הנוכחי והעתידי של צה"ל כמעצמה (השלם גדול מסכום חלקיו).

בתפקידו, רס"ן ג' מתעסק בנושאי התייעלות, פתרונות תקציביים, ענן ועוד. "כל יום מביא איתו אתגר חדש ופתרון חדש."

כשנשאל מדוע קיבל את ההצטיינות לדעתו, ג' השיב: ״אני חושב שבגלל העבודה קשה שלי. הייתי לוקח עבודה נוספת, אני עובד המון ואוהב את מה שאני עושה. אני תמיד שואף להתפתח, להתקדם בצה"ל ולהגיע להישגים משמעותיים." 

לרגל השנה החדשה, הוא רוצה לאחל: ״אני מאחל שנה של בריאות, עשייה, שהקורונה תדעך ונחזור לחיים נורמליים.״

על עבודתו המשמעותית ומסירותו לתפקיד, רס״ן ג' מקבלת את אות מצטייני קצין הקשר הראשי לשנת 2021. 

ישר כוח ג' והרבה הצלחה בהמשך!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem