כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את שחר סלע, בת 18 מחולון .

מפתחי הDevOps החדשים של צה''ל

הכירו את מפתחי הDevOps החדשים של צה"ל

2020: בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, הטכנולוגיה משתנה ומתפתחת מרגע לרגע והדיגיטל נמצא בכל מקום.
גם הצבא בשנים האחרונות הפך לצבא טכנולוגי אשר מתבסס על מערכות מבצעיות וארגוניות מתקדמות, המשרתות אותו בכל מטרה ועליהן הוא נשען בכל תחום.

בבית הספר למקצועות המחשב וההגנה בסייבר בבסיס ברמת גן, מתנהל קורס ייחודי העונה לשם קורס DevOps.
הDevOps היא שיטת עבודה חדשה ששמה דגש על שיתוף פעולה בין עולם הפיתוח לעולם התפעול עם דגש על ביצוע אוטומציה (מטלות שגרתיות מתחלפות באמצעים טכנולוגיים) לכל שלב בדרך.

מה עושים החיילים בקורס?
במהלך הקורס נחשפים החיילים לתחומים מתקדמים ביותר בעולם המחשב, כגון קונטיינרים, ענן, דבאופס, פייתון- מתוך הבנה שצה"ל לא יוכל לנהל תשתית בלי אוטומציות.
במהלך שלושה וחצי חודשים של לימודים אינטנסיביים מהבוקר עד שעות הערב המאוחרת, העמיקו החיילים במקצועות השונים, בשפות התכנות, בניהול תשתיות ובפיתוחן, בכתיבת קודים ובמגוון תחומים נוספים. הקורס מבוסס על שיטת לימוד חדשנית שבמסגרתה החניכים לומדים בכוחות עצמם. כל חייל יכול להתאים לעצמו את שיטת הלמידה הכי אופטימלית כלפיו, כלומר באפשרותו לבחור בין שלוש אופציות- למידה עצמית, עם מדריך או בקבוצות. שיטת לימוד זו נועדה להכין את החיילים לאתגר בשירות הסדיר וללמד אותם להצליח ללמוד בכוחות עצמם.
״בוגרי הקורס אמונים על תפעול וניהול התשתיות של כלל מערכות צה״ל. במיוחד בתקופה מאתגרת זו אנו מבינים יותר ויותר את החשיבות הגבוהה של המערכות התומכ״ליות וכן המערכות המבצעיות ומכך גם את החשיבות בשמירה על זמינות ושרידות של כלל המערכות. במהלך הקורס החניכים מקבלים את הידע והכלים על מנת לשמור על המבצעיות של צה״ל״, כך מסרה סגן יונת גבאי מפקדת הקורס.

הכירו את שחר סלע, בת 18 מחולון .


למדה בתיכון ׳קציר׳ בחולון, הרחיבה 10 יחידות מחשבים ו5 יחידות פיזיקה.
״הייתי בכנפיים של קרמבו שלוש שנים, בסניף חולון מזרח ההתנדבות הייתה משמעותית עבורי"
בזמנה הפנוי אוהבת לקרוא, לצאת עם חברים, לעשות ספורט.

״הקושי שלי בקורס היה החודש שסגרנו והעומס של הלימודים שלא חוויתי לפני.״

שחר מספרת כי עברה המון חוויות בקורס:: ״עשו לנו מלא פעילויות מגניבות- גם המפקדים וגם החיילים שהיו בצוותי הווי וחינוך. החומר של הקורס ממש מעניין. המפקדים מלמדים את החומר מתון אהבה ורצון שנצליח בצורה טובה, הרצון שלהם ללמד ענקי ומרגישים שהם עושים את זה מאהבה, ממש חוויה מטורפת.״
רגע מרגש בקורס: ״התרגשתי שקיבלנו את הסיכות של הכומתה ושל תקשוב היה מאוד מרגש, לפני שקיבלנו את הסיכות הייתה פעילות עם חידות, בכל חידה היה רמז שנבין מה לעשות כדי לקבל את הסיכה. כשסיימנו את החידות לקחו אותנו לאזור עם נרות, מפקדת הקורס אמרה כמה מילים וכל מפקד בא לצוות שלו וחילק את סיכה.״
״הייתה חוויה מטורפת עם רגעים כיפיים ומאתגרים.״,

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem