כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו סוכן הנדל"ן דניאל חסידים

טיפים משמעותיים לעבודה עם מתווך

"קנייה ומכירה של דירה הינם צעדים משמעותיים ביותר בחייו של אדם, ולכן יש לעשות אותם באופן שקול ואחראי, ומומלץ להיעזר בבעלי מקצוע לא פחות ממעולים בתחום, שיכולים לחסוך לכם אף עשרות אלפי ש"ח". כך ממליץ דניאל חסידים, סוכן נדל"ן מרי/מקס אבניו, המשרד המוביל בחולון ובבת-ים. דניאל חבר ברשת המובילה בארץ, היא רשת רי/מקס וכן חתום על קוד אתיקה למתווכים.

"חשוב להבין, שכל טעות בדרך יכולה לפגוע מאוד במחיר הדירה ובתנאי העסקה. מתווך מקצוען בשיתוף פעולה עם עו"ד מקצוען למקרקעין ויועץ משכנתאות מקצוען יודעים להוביל את המוכרים היטב בתהליך המכירה ולנווט בין הדברים ובכך להגיע לתוצאה הטובה ביותר לבעל הנכס, הכוללת את מחיר העסקה, פינוי ותנאי תשלום."

דניאל נכנס לתחום הנדל"ן, מתוך תשוקה לתת שירות מנצח לאנשים ומתוך אמונה שהוא יכול להוביל אותם לתוצאות הטובות ביותר:

"העסקה הראשונה שלי הבהירה לי כמה חשוב להיעזר במתווך מקצוען. שיווקתי את הדירה במשך חודשיים וחצי והגעתי איתם בסופו של דבר לעסקה מצויינת למרות כל האתגרים: זמן קורונה ושוכרים בדירה, שלא תמיד היה קל לתאם מולם. ככה אני בונה את המוניטין שלי עם לקוחות מרוצים, במטרה שיחרו לעשות איתי עסקה נוספת בעתיד ושימליצו גם לחבריהם עליי".

יתרונות התיווך:


  • חשיפה מקסימלית לנכס במדיות השונות, דבר המשפיע בהכרח על כמות המתעניינים שמגיעים לראות את הנכס
  • מאגר בשל וקיים של קונים רלוונטיים לנכס שיש להם אישור עקרוני ובתהליך מתקדם
  • שיתוף פעולה עם מתווכים נוספים שיכולים להביא קונים שלה לנכס

אז איך הכי נכון לעבוד עם מתווך?

אני עובד רק בבלעדיות ורק עם עמלה, כי זאת טובתו של הלקוח. כאשר אתה לא משלם למתווך הוא לא עובד בשבילך ולא מקדם את האינטרסים שלך, מה שבהכרח פוגע בך ובמחיר הנכס. כאשר אתה לא עובד בבלעדיות עם מתווך רציני ועובד עם מספר מתווכים אתה מייצר ביניהם תחרות והן בהכרח ינסו להוריד אותך במחיר כדי לסגור עסקה עם הקונה שלהם.

זה הדבר הכי גרוע שבעל נכס יכול לבחור בשבילו. לעבוד עם מתווך ללא בבלעדיות וללא עמלה זה יותר גרוע מלמכור לבד!

אזורי המומחיות של דניאל: חולון, בת-ים

ייחודיות השירות שלך: "כשאני מתחיל לעבוד עם לקוח אני נותן לו ליווי מא'-ת' ותמיד הפוקוס שלי הוא על הלקוח. גם במחיר של להוריד אותו מעסקת המכירה, כי זה צעד בעייתי עבורו.

בעל נכס שבוחר לעבוד איתי יקבל מעטפת מלאה למכירה החל משלב הייעוץ ועד שלב הסגירה ואף לאחרי הסגירה.

אני מפרסם את הנכס ב-15 אפיקי פרסום שונים ומגוונים על מנת שכל אחד שמחפש דירה לפי הפרמטרים האלו יוכל להגיע אליה, אני עושה שיתופי פעולה עם מתווכים אחרים שיכולים להביא קונים, אני עורך שיחות מקדימות עם קונים כדי לבדוק את ההתאמה שלהם לדירה ואת ההתאמה של הדירה אליהם, אני מרכז הצעות מחיר רלוונטיות ובסופו של דבר סוגר את העסקה הטובה ביותר לכל הצדדים."

מה הטיפים שלך לבחירת יועץ נדל"ן?

קודם כל, תבדקו שזהו אכן יועץ נדל"ן עם רישיון בתוקף ומישהו שעובד במשרה מלאה ולא "על הדרך". חשוב שהיועץ יהיה זמין לכם ולטלפונים וכן ללקוחות שמתקשרים.

דבר שני, בדקו מהי תוכנית השיווק שלו לבית שלכם. אל תסתפקו בשלט ומודעה באינטרנט. היום יש הרבה יותר אופציות.

והכי חשוב, תחפשו אותו בגוגל, תראו איפה הוא נמצא בדיגיטל, האם יש לו המלצות, האם הוא אדם ישר ולא תובע סדרתי ונתבע סדרתי.

אלו דברים שייתנו לכם שקט נפשי כאשר אתם מתחילים לעבוד עם אותו סוכן.

שיהיה המון בהצלחה,

דניאל חסידים, רי/מקס אבניו

המשרד המוביל בחולון בת-ים

נייד: 054-558-09-71

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem