כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הלימודים בגני הילדים העירוניים בחולון יתקיימו גם בל"ג בעומר

הלימודים בגני הילדים העירוניים בחולון יתקיימו גם בל"ג בעומר

הלימודים בגני הילדים העירוניים בחולון יתקיימו גם בל"ג בעומר

עיריית חולון תפעיל מחר את הגנים כקייטנה בעזרת סייעות

עיריית חולון תקיים את הלימודים בגני הילדים העירוניים גם בחופשת ל"ג בעומר. על מנת להקל על ציבור ההורים ולשמור על שגרה לילדים, יופעלו הגנים מחר, יום שלישי, 12.5.20, במתכונת קייטנה בעזרת סייעת הגן הקבועה וסייעת נוספת. הגנים יפעלו בהתאם לחלוקת קבוצות הילדים, שנקבעה מראש לפעילות בימי הקורונה, בשעות 14:00-07:55. יום הלימודים יתקיים ללא גננות, למרות רצון רבות מהן לעבוד או להתנדב ביום זה, שכן לא התקבל לכך אישור ממשרד החינוך ומהסתדרות המורים.

הפעלת הגנים התאפשרה הודות להסכם שנחתם בין ההסתדרות לבין מרכז שלטון מקומי, לפיו הסייעות שיעבדו ביום זה יקבלו עבורו שכר וכן, הן תזוכינה ביום חופש נוסף.

ראש העיר, מוטי ששון: "אני שמח שהצלחנו בתוך זמן קצר להיערך להפעלת הקייטנה ומודה לאגף גני הילדים ולחברת מוסדות חינוך על ההירתמות המהירה לשיבוץ הסייעות בגנים. בימים אלה, יותר מתמיד, חשוב לשמור על הרצף הלימודי לילדים ולאפשר לכמה שיותר הורים להגיע למקום עבודתם".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem