כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המאבק על רצועת החוף

רק בית המשפט יוכל לסייע

תושבי שכונת נווה חוף ושער הים בראשון לציון במכתב פתוח.

וכך הם טוענים:בחודשים האחרונים נודע לתושבי שכונות נווה חוף ושער הים בראשון לציון שהחוף היחיד בעיר הולך להיגזל מהם לטובת בניה של מלון, מרכזים מסחריים ו-3 בתי דיור מוגן כ-100 מטר מקו המים.

אורך רצועת החוף בראשון לציון היא 900 מטר בלבד, ולכן כל בניה מצמצמת משמעותית את רצועת החוף היחידה בעיר, שמשרתת מאות אלפי אזרחים.

ראש העיר וחלק מחברי המועצה טוענים שהם קיבלו את התכנית "בירושה" מההרכב הקודם של עיריית ראשון לציון, אך חשוב להבין שחלק מהמגרשים בתכנית הבניה המדוברת הם בבעלות העיריה שיכולה לקחת את הסמכות לידיה ולהחליט לבטל את הבניה!

כמו כן, אין שום סיבה הגיונית לבנות דיור מוגן ושטחים מסחריים בעיר גדולה ורווית שטחים כראשון לציון, ולכן אנו ,האזרחים שאכפת להם בתמיכת העמותה "מגמה ירוקה" דורשים ניוד זכויות לכל המגרשים שנרכשו על ידי קבלנים פרטיים.


ייצאנו למאבק בלתי מתפשר.
במסגרת המאבק אנו שולחים מיילים לראש עיריית ראשל"צ רז קינסטליך ו4 בכירים נוספים ודרשים מהם להםסיק פגיעה אקולוגית בחוף ושלא לבנות בחוף ראשון!
התגייסות של התושבי ראשון וגם מחוץ לה מדהימה . הגענו כבר ליותר מ80 % מהיעד של מיילים שקבענו מלחתחילה!

תגובת עיריית ראשון לציון:

הוסבר כבר מספר פעמים שידי העירייה כבולות. מדובר בשטח פרטי עם תוכנית שאושרה בוועדה המחוזית בתחילת שנות ה-90, לפני חוק החופים. הגוף היחיד שיכול לסייע במקרה זה הוא בית המשפט.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem