כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המודל החינוכי בראשון לציון

ראשון לציון מתאימה את מערכת החינוך לימי הקורונה

החטיבות והתיכונים בראשון לציון יעברו למודל ייחודי לתקופת הקורונה

מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון יעבור החל מיום ראשון הקרוב(7.6) למודל ייחודי, לתקופת הקורונה, בחטיבות הביניים והתיכונים בעיר.

אלה הם עיקרי המודל:

  1. כל בתי הספר ישלבו לימודים מרחוק ומקרוב לפי מערכת שבועית שאושרה על ידי הפיקוח.
  2. בכל בתי הספר מודל הקבוצות הלומדות לא יעלה על 20 תלמידים.
  3. בזמן השהות בביה"ס יינתן דגש על פעילות הפגה, ספורט, עבודות חקר, חלופות הערכה ועוד.
  4. כל המורים וצוותי החינוך יגיעו לביה"ס על פי מערכת העבודה הקבועה שלהם.

בתוך המבנה השלדי המבוסס על עקרונות אלה, נבנתה מערכת שעות בדגמים שונים כמו: הגעה של חצאי כיתות לביה"ס לארבע שעות בוקר ומחצית הכיתה השנייה לארבע השעות שאחריהן, הגעה לביה"ס לפי שכבות בחלוקה לימים (כל שכבה 3- 4 ימים), חלוקת היום לשעות למידה בית ספריות( 3 שעות) ושעות הוראה ביתיות (2 שעות) וכדומה. כל החלוקות ייעשו על ידי מנהלי בתי הספר והודעה מפורטת תישלח על ידי צוותי החינוך.
ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אנו רואים את מה שקורה ברחבי הארץ וחשוב לנו לשמור על בריאותם של התלמידים מחד ומאידך להמשיך בשגרת החיים והלימודים עד כמה שניתן. המודל שיצרנו בשיתוף עם משרד החינוך יספק פיתרון הולם לתלמידים, לצוותי החינוך ולהורים ויסייע לנו להפחית את סיכוני ההדבקה עד כמה שניתן".

מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן זהר:" מנהל החינוך שלנו עמל רבות בימים האחרונים בשיתוף עם מנהלות בתי הספר והפיקוח על מנת לייצר מודל יצירתי שיספק מענה מצוין של ״גם וגם״- הפחתת צפיפות בכיתות בשל סיכוני הקורונה, בלי לותר על למידה ועל שמירת ההישגים הגבוהים של בתי הספר העל יסודיים שלנו. אני מאמינה שהמודל הזה הוא איזון ראוי שיבטיח את שלומם והצלחתם של ילדינו.״


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem