כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המלצה לספר ביכורים של יוצרת מקומית

העובדת הסוציאלית שכתבה ספר מתח אפל

לכבוד שבוע הספר אשר בא עלינו לטובה, קבלו המלצה לספר ביכורים של יוצרת מקומית.

העובדת הסוציאלית שכתבה ספר מתח אפל.

מעולם העבודה הסוציאלית לעולם המשטרה, הרצח והספרות – "משימה אחת יותר מדי" רומן הביכורים של אפרת כהן.

אפרת כהן בשנות החמישים המוקדמות לחייה, מתגוררת בראשון לציון, נשואה פלוס שתי בנות, האחת סטודנטית והשנייה סיימה זה עתה את שירותה בצה"ל. היא עצמה עובדת בעסק המשפחתי לצד בעלה העוסק בפיננסים. אך לא תמיד היו כך פני הדברים. בגיל עשרים ושלוש חשבה מחברת הספר, אפרת כהן שעבודה סוציאלית היא המקצוע בשבילה. תוך כדי לימודים עבדה כהכשרה בבית חולים, ברווחה ובמועדון לחברים עם תסמונת דאון. היא סיימה בהצטיינות, אך לאחר מספר שנים, בשל נסיבות אישיות עזבה את המקצוע ופנתה לדרך אחרת.

במשך שנים כתבה שירים וסיפורים קצרים למגירה, אך רק בעלה ידע מכך. בשיחה מקרית עם חבר על מיצוי החיים, שכנע אותה לכתוב פרק ראשון "של משהו". באורח פלא הדף התמלא במילים. היא המשיכה לכתוב בלי לשתף אף אחד מלבד את משפחתה עד שהגיע הזמן להוציא את הספר לאור.


הספר "משימה אחת יותר מדי" אשר נערך על ידי אורלי קראוס וינר ויצא לאור בהוצאת ספרי ניב, הינו ספר מתח אשר זכה לביקורות טובות מאוד.

"מדהים שזהו ספרה הראשון של הסופרת אפרת כהן. כיוון שאני אחת שלא כל כך אוהבת ספרי מתח אך ספר מתח כזה לא קראתי המון זמן ובזכותו חזרתי לאהוב את הז'אנר ובפרט הכריכה ששבתה את ליבי וצדה את עיניי…" (אסתי לוי מיכאלי)

"הספר כתוב בצורה מדהימה. צורה שעוררה בי מתח ורצון לקרוא את סוף הספר. בחיי שהתאפקתי מלגלות את הסוף. היה קשה ומשתלם. והסוף מפתיע!! השאיר אותי עם מחשבות מטורפות על ההמשך. והאם יהיה המשך כתוב. ממש ממליצה לקרוא!…" (אסנת בן דוד)

"ספר ביכורים מרתק, עם עלילה מפותלת, מסובכת ומפתיעה שנותן נגיעות פסיכולוגיות לתהליכים התנהגותיים, ניתן לראות שמחברת הספר שילבה בעקבות ניסיונה כעובדת סוציאלית…" (מעיין בן ג'יאן)

"זהו ספר מתח עם גיבורה נהדרת. אני אוהבת ספרים שהדמות הראשית המובילה היא דמות נשית בתפקיד מוביל, ועוד בספר בז'אנר המתח. תכירו את רב פקד מאיה קוטלר. היא חדת אבחנה עם חושים מחודדים, חכמה, מכורה לעבודה ולצערי גם לעישון, היא מתבודדת שאוהבת לפעול לבד, והחיים הפרטים שלה? אנדרלמוסיה!…" (אהובה אוברשטיין)

הספר במבצע מיוחד לשבוע הספר בחנויות רשת "צומת ספרים" (לתושבי ראשון לציון – בקניון הזהב) ובמתחם "שרונה".

תקציר הספר:

דווקא עכשיו, כשחייה האישיים של רב-פקד מאיה קוטלר עולים על שרטון, פוקד את המרחב שהיא אחראית לו גל מקרי מוות שלכאורה אינם קשורים זה לזה. אלא שממצא שנחשף במקרה בנתיחה שלאחר המוות, גורם למאיה לחשוד שלא כך פני הדברים.

בשכונות תל-אביב רוכב על אופניו בחור גבוה, שתקן וחיוור פנים. הוא מנסה בכל מאודו להיטמע ברחובות העיר, להיות שקוף, לא ליצור קשר עם אף אחד, אך למרות מאמציו, אותו בחור שקט מדיר שינה מעיניהם של רב-פקד קוטלר וכל צוות החקירה.

מאיה נאבקת כדי לפענח את הפרשה, ותוך כדי כך עולה ומציף אותה עברהּ, שאותו ניסתה להדחיק כל השנים ואיתו היא צריכה סוף-סוף להתמודד.

לרכישת הספר "משימה אחת יותר מדי" מאת אפרת כהן. הוצאת "ספרי ניב" לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem