כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המלצות מד"א למזג אוויר החם והשרבי

המלצות מד"א למזג אוויר החם והשרבי
מד"א

במד"א נערכים למזג אוויר חם ושרבי וממליצים לציבור כיצד להיזהר
 
בימים הקרובים גל חום צפוי לפקוד את ישראל, המלווה בטמפרטורות גבוהות ובשמש חזקה, העלולים לגרום להתייבשות, תשישות, עילפון ופגיעות נוספות. בארגון מגן דוד אדום מפרסמים היום הנחיות והמלצות לציבור כיצד לנהוג וכיצד לשמור על בריאותם ובטיחותם.
 
החום הכבד, המבשר את חזרתו הקרובה של הקיץ, עלול לסכן חיי אדם, בדגש על תינוקות, ילדים, קשישים ואוכלוסיות בסיכון. בנוסף, יש לשים דגש רב ותשומת לב יתרה למניעת מקרי שכחה של ילדים במכוניות, העלולים להסתיים בטרגדיה. עשרות ילדים ופעוטות מתו בעשור האחרון, לאחר שנשכחו ברכבים נעולים.
 
על הציבור לנהוג בזהירות ואחריות, בשל מזג האוויר החריג הצפוי להגיע לישראל בימים הקרובים ולפעול עפ"י ההנחיות כדי למנוע פגיעות. יש להימנע מחשיפה ישירה וממושכת לחום ולשמש ולהימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, בעיקר בקרב אוכלוסיות בסיכון בהם קשישים, נשים בהריון, חולי לב, חולים במחלות ריאה. בנוסף, יש להקפיד על שתיית מים באופן קבוע והימצאות במקומות ממוזגים ומוצלים ככל הניתן. זאת במקביל לשמירה על הגבלות הקורונה – ריחוק חברתי, מסכה ואיסור התקהלות.
 
במד"א מבקשים מהציבור לנקוט באמצעי זהירות מחמירים כדי להימנע משכחת ילדים ברכב, בעיקר בימים בהם צפוי גל חום קיצוני. בפתח עונת הקיץ ובשל החזרה לגני הילדים ולבתי הספר, תחת שגרת הקורונה החדשה, במגן דוד אדום מבקשים להעלות את המודעות לנושא כדי למנוע אסון וטרגדיה. בשל כך, על ההורים לנקוט בזהירות ובאחריות כדי לשמור על בטיחות הילדים ולסיים את הקיץ בבטחה.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני פונה לציבור להישמע להמלצות מגן דוד אדום, ולעשות כל שביכולתו על מנת להימנע מפגיעות החום הכבד. יש לשים לב בעיקר לאוכלוסיות הפגיעות ולוודא שהם מוגנים מהחום ושותים את הכמות הנדרשת על מנת שלא להתייבש. בנוסף, יש כמובן לנהוג עפ"י הנחיות הקורונה ולשמור על זהירות. אני קורא לציבור לגלות אחריות ולפקוח עין, כדי למנוע את המקרה הטרגי הבא של שכחת ילד במכונית."
 

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem