כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המרכולים ורשתות השיווק מהווים מקור הדבקה

456 דו"חות בשלושה ימים

המרכולים ורשתות השיווק מהווים מקור הדבקה

נתוני התחלואה בראשון לציון נמצאים במגמת ירידה קלה ועומדים על 1372 חולים מאומתים, אך מניתוח הנתונים שהועברו ע"י פיקוד העורף עולה כי רשתות השיווק והסופרים מהווים מקור הדבקה. אנשים המגיעים לקניות לא מקפידים על שמירת המרחק הרצויה ולעיתים כמות האנשים הנכנסים לרשתות השיווק והסופרים עולה על הכמות המותרת.

ראש העירייה, רז קינסטליך ומנכ"ל העירייה דודי גיל הנחו את החברה לביטחון להגביר משמעותית את האכיפה במרכזי הקניות ובימים הקרובים גם תתוגבר ההסברה לבאי המקום על מנת שיפנימו את הסכנה בשהייה ממושכת במקומות שרובם סגורים. בעירייה מבקשים להבהיר כי ככל שבעלי העסקים והקונים יקפידו על ההנחיות כך נוכל לחזור לשגרה ראשונים, בהתאם לתכנית הרמזור שתיכנס לתוקף בקרוב.

בתוך כך, החברה לביטחון וסדר ציבורי חילקה בשלושת הימים האחרונים 456 דו"חות. 267 דו"חות חולקו על שהיה במקום ציבורי או עסקי שפתיחתו אסורה, 135 דו"חות על אי עטית מסיכה והשאר על הפרות נוספות של ההנחיות. בחברה לביטחון הודיעו כי ימשיכו באכיפה המוגברת עם דגש על המקומות בהם כמות התחלואה בגבוהה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem