כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה סיימה את חקירת רצח טטיאנה חייקין ז"ל מבת ים – היום תוגש הצהרת תובע.

המשטרה סיימה את חקירת רצח טטיאנה חייקין ז"ל

המשטרה סיימה את חקירת רצח טטיאנה חייקין ז"ל מבת ים – היום תוגש הצהרת תובע.

בתום שבועיים של חקירה משטרתית אינטנסיבית ומורכבת תוגש היום (א') לבית משפט השלום בתל אביב, הצהרת תובע נגד איגור צ'פיקוב (54) בגין רצח בת זוגתו טטיאנה חייקין (50) ז"ל בבבת ים.

ב 3.5.2020 בשעות הערב החשוד צלצל למוקד 100 של המשטרה מספר פעמים, דיווח כי הרג את בת זוגו ומסר למשטרה מספר כתובות.

תוך זמן קצר הצליחו כוחות משטרה לאתר את החשוד בדירת בני הזוג ברחוב יוספטל בבת ים, שם אותרה גופתה של טטיאנה חייקין ז"ל ועליה סימני אלימות קשים.

החשוד, איגור צ'פיקוב נעצר וכוחות משטרה רבים וביניהם מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי וגורמים מקצועיים החלו מיד במלאכת איסוף ראיות מהזירה ותחקור עדים.


על אף שבשיחות הטלפון למוקד המשטרה הודה החשוד בביצוע הרצח , בהמשך חזר בו מהודאתו , הכחיש את מעורבותו ברצח ומסר לחוקריו שלל גרסאות.

פיענוח המקרה הקשה והמורכב הוטל על צוות חקירה מיוחד של משטרה מרחב איילון, בליווי פרקליטות מחוז ת"א. במסגרת החקירה, אשר נמשכה שבועיים, ביצעה המשטרה פעולות רבות ומורכבות, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים ובתום חקירה קפדנית ומאומצת גובשה תשתית ראייתית נגד החשוד בגין רצח.

היום (א') תוגש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו של החשוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem