כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה עצרה תושב חולון שצילם בסתר זוגות אשר הגיעו לבית מלון בתל אביב אשר בבעלותו

החשוד נחקר ונעצר

המשטרה עצרה תושב חולון שצילם בסתר זוגות אשר הגיעו לבית מלון בתל אביב אשר בבעלותו.

המשטרה פתחה אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד להאזנת סתר, צילום והקלטה של זוגות אשר הגיעו לנפוש בבית מלון קטן בתל אביב.

חוקרי תחנת יפו ביצעו מספר פעולות חקירה סמויות במהלכן חשפו אמצעים טכנולוגיים אשר הוסלקו על פי החשד במכוון בתוך חדרי המלון אשר תיעדו אותם ונשמרו על גבי כרטיס זיכרון.

החוקרים עצרו אמש לחקירה את הבעלים של בית המלון, תושב חולון בן 37 , בחשד לתיעוד בסתר שביצע בחודשים האחרונים כלפי אורחים וזוגות שהגיעו לנפוש בבית המלון, בסיום חקירתו נכלא.

בהמשך למעצרו של בעל מלון בת"א החשוד בעבירת פגיעה בפרטיות-צילום ברשות היחיד והאזנת סתר, לאחר שהתקין מצלמה זעירה נסתרת בחדרי בית המלון, לפני זמן קצר נעתר בית משפט השלום בת"א לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד לתאריך 2.2.22


המשטרה קוראת לציבור שהתארח במלון זה וחושש שמא תועד באותה השיטה ללא הסכמתו ו/או ידיעתו לפנות לתחנת המשטרה הקרובה להגשת תלונה.

לבקשת סניגורו של החשוד קבע בית המשפט המחוזי על צו איסור פרסום שמו ופרטיו של החשוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem