כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשימה- מניעת התפשטות הקורונה

המשימה- מניעת התפשטות הקורונה

ראש העיר צביקה ברוט ומפקד מחוז דן בפיקוד העורף אל"מ אריאל בליץ נערכים להמשך המשימה- מניעת התפשטות הקורונה

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט ומפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל״ם אריאל בליץ נפגשו אתמול בבוקר (שלישי 5.5.20) לצורך מעקב ותיאום ציפיות אחר המשימה של הרשות בשיתוף מחוז דן בפיקוד העורף למניעת התפשטות נגיף הקורונה
בפגישה שהתקיימה אתמול בעיריית בת-ים נכחו בכירים נוספים מפיקוד העורף ועיריית בת ים.

בפגישתם ציין מפקד המחוז, אל"מ אריאל בליץ: ״המערכה לא הסתיימה, הנגיף עדיין כאן. על אף החזרה לאט לאט לשגרה, זו לא שגרה. אלו חיים ״בנוכחות הקורונה״ יש לזכור זאת וכן, להיערך בהתאם ולשמור על הנחיות משרד הבריאות. ניכר במהלך תקופה זו כי עיריית בת ים הינה מודל וסמל לרשות מצטיינת. אירוע זה, הוכיח לנו כי אין תחליף להכנות של הרשות ופיקוד העורף יד ביד.
אני מלא הערכה לראש העיר וצוותו על הפעילות וההתמודדות עם המשבר בסיוע של פיקוד העורף בחודש וחצי האחרונים לשם השגת המטרה- צמצום התפשטות הנגיף״.

ראש העיר צביקה ברוט אמר בפגישה: ״אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה בניהול מצב החירום של הקורונה בבת-ים. הצלנו חיים בכך שנערכנו מראש בצורה טובה, קיבלנו החלטות קשות כמו סגירת בתי הכנסת הרבה לפני כל המדינה, ואף סייענו לרשויות אחרות שהתקשו באירוע. בסופו של דבר הבאנו את בת-ים להיות אחד המקומות הבטוחים בארץ, ואני בטוח שהעבודה המשותפת תימשך לכל אורך אירוע הקורונה שימשיך ללוות אותנו בתקופה הקרובה. אני מחזק את תושבי העיר וקורא לציבור להמשיך ולשמור על ההנחיות מצילות החיים״.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem