כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הנהגת ההורים דורשת נוהל קורונה

בעקבות הדבקת התלמיד מקציר הנהגת ההורים העירונית דורשת הנהגת נהלים במקרה של הדבקת קורונה במוסדות החינוך

אתמול התקבלה הידיעה כי תלמיד בשכבת ז׳ בבית הספר קציר אובחן כחולה קורונה לאחר שחש ברע בימים האחרונים.

עקב כך הוחלט על כך שתלמידי 4 כיתות: ז׳2, ז׳5, ז׳6, ז׳7 וחלק ממורי הכיתות לא יחזרו ללימודים היום יום ראשון וימתינו להחלטות וצעדי משרד הבריאות.

היום הנהגת ההורים בחולון הוציאה מכתב רשמי לראש עיריית חולון מוטי ששון,אריאלה קידר ראש מנהל החינוך ושי קינן יו"ר ועדת בריאות במועצת העיר חולון בו הם דורשים בין השאר לסגור באופן מיידי כל מוסד חינוכי בו נמצא חולה קורונה מאומת לפחות ל5 ימים ,כאשר בפרק הזמן הזה יש לערוך בדיקות הן למעגל הראשון שהיה במגע ישיר עם החולה המאומת והן לכלל התלמידים והצוות החינוכי במוסד.

כמו כן בזמן שהמוסד סגור יש לערוך בו ניקוי וחיטוי יסודי מעמיק ,כאשר בזמן שהתלמידים בבית יש לקיים למידה בזום ובתום חמשת הימים יש לערוך בדיקה חוזרת לכל הנבדקים שנמצאו שלילים למחלה וזאת כדי למנוע את הגל הבא.

מעיריית חולון נמסר בתגובה כי עיריית חולון כפופה להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך ופועלת לפיהם.


עם כל הכבוד לוועד ההורים, אין זה מתפקידו ובסמכותו להוציא הנחיות בנושא.

לגופו של בית ספר קציר, ביה"ס היה סגור במשך 3 ימים (חמישי-שישי-שבת) וגם היום, למרות שהוא פתוח, לא הגיעו תלמידים לחטיבה מבחירה.

משכך, בבית הספר לא היו תלמידים במשך 4 ימים ובנוסף, ליתר ביטחון,  בכוונת העירייה לבצע פעולות לחיטוי 4 הכיתות הרלבנטיות, השירותים ואיזורים משותפים נוספים.

מהנהגת הורי חולון נמסר , בניגוד לפקידות של משרדי החינוך והבריאות, ואפילו בניגוד לפקידי מנהל החינוך בעיר, ניבחר על ידי ההורים, ולא מונה, ולכן מה שעומד לנגד עיננו הוא טובת הילדים וההורים, ללא שום אינטרסים פוליטים או משרדיים. לכן, הנהגת ההורים של חולון, תמשיך להמליץ להורים כיצד לפעול בתקופה בה משרדי הממשלה והעירייה, פועלים ללא תכנית סדורה להבטחת שלומם ובריאותם של ילדינו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem