כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הנכד בנה רמפה לסב הנכה וקיבל קנס

העירייה ביטלה את הדוח לפנים משורת הדין

השבוע העלה תושב העיר בשם מאור תלונה בזו הלשון ברשתות החברתיות: סבא שלי בן 87, ניצול שואה סובל מדמנציה ונכה מרותק לכיסא גלגלים מתגורר בחולון.
ברחוב בו הוא מתגורר ישנה רמפה (שיפוע) להורדת עגלת הנכים מזה 40 שנה.
לאחרונה נוכחתי לגלות כי השיפוע בו סבא שלי משתמש על בסיס קבוע אינו בטיחותי וקיים קושי בהורדת הכיסא לכביש. זו הסיבה שאבא שלי החליט לעשות תיקון קל ביותר בשיפוע, לאפשר ירידה נוחה יותר של הכיסא לכביש, לא שיניתי או החלפתי כלום, נהפוך הוא בתיקון קצרצר גרמנו לשיפוע להראות חדש וגם בטיחותי יותר לשם מעבר הכיסא.
מה רבה הייתה הפתעתי כשנוכחתי לגלות שעיריית חולון השאירה לסבי הקשיש הודעת דרישה להוריד את הרמפה שקיימת 40 שנה!!! ומשמשת אותו על בסיס יום יומי
בהתראה עד ל26.6. והכי מצחיק כאן זה שעוד היום, טרם חלף זמן ההתראה, שלחו פקח לביתו של סבי וקנסו אותו בקנס ע"ס 730 ש"ח.

בעיקבות פניית מערכת goitem לעיריית חולון, הקנס יבוטל. העירייה תבטל את הדוח לפנים משורת הדין ותיצור קשר עם הבן למציאת פתרון הולם וראוי לסייע לאביו להתנייד במרחב הציבורי.

להלן תגובת עיריית חולון:

בעקבות תלונה שהגיעה לפיקוח העירוני ביום שישי האחרון על יציקת בטון לטובת רמפה בין המדרכה לכביש באופן שיוצר מפגע ומכשול (מצב תמונות), איתרו שתי מפקחות עירוניות את דירת הדייר האחראי לכך. מאחר שלא היה מענה בדירה, הוצמדה לדלת דרישה לתקן את המפגע עד ליום א'. מאחר שהמפגע לא הוסר עד ליום ב', הגיעו המפקחות לאותה דירה שוב, ועובדת שהיתה במקום פתחה את הדלת וחייגה בנוכחותן לבנו של בעל הדירה.  בשיחה עימו אמר הבן כי הוא עשה את הרמפה לטובת אביו ולמרות שהובהר לו כי הדבר אסור ועליו להסירה, אמר הבן ש"אין לי כוונה לעשות זאת ותעשי מה שאת רוצה". המפקחת הציעה לתת לו זמן עד יום שישי לעשות זאת אבל הוא השיב לה בצעקות שהוא לא מתכוון לשנות שום דבר. כיוון שכך, נרשם קנס ודרישה לתיקון עד ה 26.6.
בשום נקודת זמן לא ראו המפקחות את התושב המבוגר וברור שאם הבן היה מבקש זמן נוסף לטפל בנושא ומשתף פעולה למציאת פתרון הולם וחוקי לאביו, לא היה נרשם הדו"ח.

לאור נסיבות העניין, העירייה תבטל את הדוח לפנים משורת הדין ותיצור קשר עם הבן למציאת פתרון הולם וראוי לסייע לאביו להתנייד במרחב הציבורי.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem