כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הסוד של רוטב השום

טור הקולינריה של רואי פרסול על הפיצה של פאפא ג'ונס בראשון לציון

הסוד של רוטב השום

אני מת על פיצה. אכלתי בבולוניה שבאיטליה פיצה עם פטריית כמהין טרייה שנבזקה עליה בנדיבות ועלתה לי 50 יורו, ואכלתי בניו יורק פיצה בדולר למשולש, ונהניתי מכל ביס. אני מסוגל לשרוף פיתה על הגז אחרי שמרחתי עליה רסק עגבניות וזרקתי גבינה צהובה מלמעלה וליהנות מזה. עד כדי כך אני אוהב פיצה. נכון, אני לא אנין טעם, אבל כמה אנין טעם אתה צריך להיות כדי ליהנות מהמאכל הפשוט והמצוין הזה. בצק, רוטב, גבינה. כמה פשוט, ככה טעים.

זה היה די ברור לחבר'ה של פאפא ג'ונס, שאני האיש לשלוח אליו את אחת הפיצות המובילות של הרשת, פיצה עם שש (!) גבינות. הרי אני יפרגן גם לקרקר יבש שמרחו עליו קטשופ. אבל לא, פה אנחנו מדברים על משימה עיתונאית, אז נשים רגע בצד את הגרגרנות שלי.

מאז שטיילתי בארצות הברית יש לי חיבה לפאפא ג'ונס, ואין לי משהו נגד רשתות של פאסט פוד. לפעמים, כשאתה קצר בזמן ובמזומנים, זה אחלה פיתרון, ויעידו על כך שפים גדולים רבים שאמרו לא פעם שבסוף, אחרי כל הטווילים והזיגוגים, הקריספיות והאוממי, תנו להם פלאפל בפיתה או שווארמה בלאפה, והם מסודרים.

החבר'ה מ "PAPA JOHN'S" סיפרו לי שרשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם חרטה על דגלה את איכות חומרי הגלם והטריות של המוצרים ועל כך שמה דגש לאורך כל 30 שנות פעילותה. זהו סוד ההצלחה שלה ומה שגרם לה לצבור מוניטין טוב מסביב לעולם. לא יודע לגבי זה, כי פאסט פוד לא מסתדר לי עם בריאות, אבל מה זה חשוב כשהביס טעים לאללה.


מלבד 6 סוגי הגבינות שעל הפיצה, רוטב העגבניות המפורסם של פאפא ג'ונס הוא סוג של סוד מקצועי: זהו אותו הרוטב המקורי והאהוב של הרשת המיובא מארה"ב לכל סניף וסניף בעולם, מה שמוביל לכך שהטעם הוא אחיד. הרוטב מבוסס על תערובת עגבניות איכותיות בתיבול סודי.

גם את עניין הבצק הם לוקחים ברצינות, ומייצרים מדי יוצר במפעל בישראל עפ"י המתכון הסודי הבינלאומי. הבצק הטרי נשלח בקירור מדי יום לסניפים ולעולם אינו עובר הקפאה. בכל הזמנה של פיצה אתם יכולים לבחור בין בצק דק לעבה, ואנחנו הלכנו הפעם על בצק דק, שהיה פשוט מצוין, קריספי וטרי. אם יש לי הערב אחת היא תהיה על כמות המלח והתבלינים שמפוזרים על הפיצה, מה שגרם לנו לרוץ לשתות כמה כוסות מים אחרי הארוחה המצמיאה.

אנחנו גרגרנים, אז לא הסתפקנו בפיצה, וטעמנו גם כמה תוספות שהלכו מצוין עם רוטב השום האגדי של הרשת, שמרגיש כמו גבינה מותכת, אבל הוא בכלל טבעוני.

נהנינו מאוד מהכנפיים ברוטב ברביקיו שהזכירו את הטעמים של אמריקה, וממנת הוט פאפאס, שבישראל מוכרת כ"משה בתיבה" – נקניקייה שמגולגלת בתוך בצק. טעים לאללה.

משה בקר 14 ראשון לציון. שעות פעילות ומשלוחים: א-ש, בין השעות 12:00-00:00 (כולל שישי שבת).

להזמנות 6699 * www.papajohns.co.il

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem