כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הסתיימה הערכת מצב

כל הפרטים על ההגבלות הצפויות בימים הקרובים

לאחר לילה מתוח ועשרות רקטות שנורו על ערי ישראל אנו מביאים לכם את תקציר הארועים וההחלטות שהתקבלו נכון לעכשיו.

בשעות הערב הוציא פיקוד העורף הודעה מיוחדת בה נאמר :

בעקבות הערכת מצב, ההגבלות הבאות יחולו הגבלות מיום שני, 10.5.2021 בשעה 21:00, עד ליום שלישי, 11.5.2021 בשעה 18:00

דן ושפלה
התקהלויות ושירותים: בשטח פתוח – עד 30 אנשים. במבנה – עד 50 אנשים. במבנה הפועל על-פי התו הירוק – 300 אנשים. 
מקומות עבודה: ניתן לקיים פעילות במבנה או בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות. 
פעילויות חינוכיות: ניתן לקיים פעילויות חינוכיות בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות. 

כמה שעות מאוחר יותר התכנסו וקיימו הערכת המצב ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, ראש עיריית חולון, מוטי ששון, ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר וראש עיריית רחובות רחמים מלול – באשר להחלטה האם לפתוח את מערכת החינוך מחר בערים.


ראשי הערים החליטו שלא לקיים מחר לימודים בערים שלהם.
ראשי הערים מסרו, כי ״נכון לרגע זה אנו מעדיפים שלא לקחת הימור על חשבון בטחונם של התושבים, הילדים וצוותי ההוראה שלנו ולא לקיים מחר את הלימודים בערים. מחר בבוקר נקיים הערכת מצב מחודשת בהתאם למצב ההסלמה ונחליט כיצד לפעול״.

המצב נכון לעכשיו:

ראש עיריית ראשון לציון מוסר ברשתות החברתיות :

לפני זמן קצר סיימנו דיון חירום מורחב, בשיתוף מפקד נפת שפלה של פיקוד העורף – אל״מ אופיר כהן, מפקד תחנת משטרת ראשון לציון – נצ״מ יורם ברינה, מפקד כיבוי אש תחנת ראשון-לציון – טפסר משנה כפיר בביטקו, נציגי מד״א, וכל הנהלת העירייה. ביצענו הערכת מצב ווידאנו שכולם ערוכים לכל תרחיש. כזכור, בשנת 2012 וסוף שנת 2019 הייתה פגיעה ישירה של טילים כאן בראשון לציון ולכן, אני מעדיף שנהיה במוכנות מלאה ומחמירה, כולל ההחלטה שקיבלנו, כל ששת הרשויות, שלא לפתוח את מערכת החינוך היום. 50,000 ילדים לומדים במערכת החינוך בעיר וקיבלנו את ההחלטה על מנת לוודא כי כל מוסדות החינוך שלנו ערוכים ומוגנים לפתיחה השבוע, תחת אירוע ההסלמה המתמשך. על פי הנחיות פיקוד העורף, נכון לרגע זה – אסור לקיים אירועים המוניים בעיר עד להסרת הכוננות והפעילויות במרכזי הקהילה, יתקיימו בכפוף להנחיות. כפי שהבטחתי, אני ממשיך לעדכן אתכם במיידית בכל החלטה ופעולה, אני מבקש מכולכם להקשיב להנחיות פיקוד העורף ומקווה שנשמע היום בשורות טובות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem