כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העדלאידע ומרוץ ראשון לציון בוטלו ומה בהמשך?

אלו עוד ארועים בסכנת ביטול?

מוטי ששון ראש עיריית חולון העלה פוסט בו כתב: זהו רגע עצוב מבחינתי, אך מתוך דאגה לבריאות תושבי העיר, ובהתאם להודעת ראש הממשלה ושר הבריאות, אנו נאלצים להודיע על דחיית העדלאידע של חולון, שהייתה אמורה לעמוד בסימן יום הולדת 80 לחולון.

ברור לי שההחלטה עלולה לגרום אכזבה לילדים הרבים, מחולון ומחוץ לה, שמחכים ומצפים לאירוע הגדול של פורים. ויחד עם זאת, בריאותם של הילדים הללו חשובה יותר. אנו מחויבים להישמע להנחיות מקבלי ההחלטות במדינה, מתוך התחשבות באינטרס הכללי של המאבק בנגיף הקורונה. האיסור על כינוסים של מעל 5,000 של משרד הבריאות לא יאפשר לצערנו הרב את קיום העדלאידע בשבוע הבא.

אלו ימים מטלטלים עבור כולנו, מכל הבחינות – ואני מאחל ומייחל לרגע שבו ישובו העניינים למסלולם התקין וברגע שכך יהיה נשמח גם לקבוע מועד חלופי לעדלאידע של המדינה.

עיריית ראשון לציון הודיעה לציבור על ביטול מרוץ ראשון לציון שבו היו אמורים לקחת חלק אלפי משתתפים בתוך כך, העירייה רכשה כ- 440 חליפות מגן שישמשו את העובדים שימשיכו לתת שירות לתושבים בתרחיש הגרוע ביותר כמו כן, ועד העובדים דחה את השתלמות העובדים שצפויה הייתה להתקיים בשבוע הבא באתונה

בעקבות הוראת משרד הבריאות המגביל התכנסות של יותר מ-5000 איש, בוטל מרוץ ראשון לציון בעיר שצפוי היה להתקיים ב-27.3.20. במרוץ היו צפויים לקחת חלק אלפי משתתפים במספר מקצים וכן תלמידי בתי הספר.
בתוך כך, עיריית ראשון לציון עוקבת בדאגה אחר התפשטות נגיף הקורונה ונערכת לגרוע מכל. למעלה מ-440 חליפות מגן נרכשו וישמשו את עובדי העירייה שימשיכו לתת שירות לתושבים בתרחיש הפסימי של הידבקות המונית. החליפות כוללות כיסוי הרמטי של הגוף, כפפות, מסיכות לפנים ומשקפי מגן. נציין עוד כי לעובדים הוצאו הנחיות מטעם משרד הבריאות על התנהלות בעבודה להקטנת הסיכוי להידבקות, למשל שטיפת ידיים, כיסוי הפה בשיעול ועוד. היום הודיע וועד העובדים של העירייה על דחיית ההשתלמות שהייתה צפויה להתקיים בשבוע הבא באתונה.
במערכת החינוך העירונית נערכים לאפשרות של למידה מרחוק דרך רשת האינטרנט. כל גורמי המקצוע בעירייה הונחו להיערך לכל תרחיש ולוודא כי ראשון לציון תהיה במוכנות גבוהה במקרה הצורך.


כמו כן ארועי הספורט של קבוצות הכדורגל והכדורסל של חולון וראשון לציון נמצאים בסכנת ביטול וכרגע מחכים להחלטת משרד הבריאות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem