כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העוני והרעב-כך חיה משפחה מחולון בשנת 2020

"אנו רואים אותם בתמונות או בתוכניות תחקירים, מאות אם לא אלפי אנשים הזקוקים לעזרה. כשאתה נחשף למציאות ורואה בעינייך, אומרת עדי ,זה משנה לך את כל מה שחשבת או דימיינת".

עבור משפחה מחולון הגרה בשכונת ג'סי כהן מדובר בחיים או מוות.

מדובר על משפחה שעלתה לפני שמונה שנים מאתיופיה, הגיעו לארץ לא מוכרת כשרבים מבני משפחתם נשארו מאחור. האהבה לארץ ישראל ניצחה והם החליטו לעלות לישראל.

ההתחלה לא הייתה קלה, בתחילה הסתפקה המשפחה במה שיש. בני הזוג עבדו בכל עבודה שניתנה להם אך המציאות הכלכלית לחוד והחיים לחוד.

משבר בין בני הזוג הביא לגירושים, והאם נותרה לבדה עם שלושה ילדים מנסה בשארית כוחותיה להחזיק את המשפחה, כשהפחד מקנן בה שלא יקחו את ילדיה.


לעזרתה התגייסו מספר פעילים חברתיים שהעידו כי לחדור את חומת המגן שבנתה האם היה נורא קשה, למרות זאת האם הסכימה לקבל עזרה ועדי, פעילה חברתית מהשכונה, מתארת את התמונה האמיתית.

למה המשפחה זקוקה?

המשפחה זקוקה ראשית לשיפוץ הדירה וזקוקה לבעלי מקצוע כמו: צבעים,חשמלאים,אינסטלטורים כמו כן ישמחו לקבל תרומות של ביגוד עבור הילדים,ריהוט במצב תקין ואוכל

"כשראיתי את המראות האלה לי היה קשה אך יחד עם זאת אני חייבת להדגיש האם נלחמת על הבית והילדים, היא עובדת מבוקר עד לילה אך זה לא מספיק,לי ולפעילים לקח הרבה מאוד זמן עד שהסכימה להכניס אותנו לביתה התהליך היה ארוך וכעת שכנענו אותה שלא בושה לקבל עזרה אם לא בשבילה אז למען הילדים".

לתאום תרומות ניתן לפנות לעדיי בטלפון:0528811388

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem