כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העיר ראשון לציון מובילה ארצית במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים

פרוט החנויות והמיקום בטבלה הארצית

העיר ראשון לציון מובילה ארצית במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים:

חברת דואר ישראל מדרגת את בתי העסק המובילים במסירת חבילות בחציון הראשון של השנה:

במקום השני בארץ – בית העסק "קשקושים"ברחוב רוטשילד

במקום החמישי חנות "שוק סטוק", ובשביעי מרכז המסירה קניון הבאר.

בני לוי, סמנכ"ל הדואר והקמעונאות בדואר ישראל:


"העסקים הקטנים הם שותפים חשובים עבורנו בתהליך האסטרטגי"

העיר ראשון לציון, היא העיר המובילה בארץ במסירת חבילות באמצעות עסקים קטנים בחציון הראשון של 2021, כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל. מנתוני החברה עולה כי בחציון הראשון של השנה חולקו בכל הארץ 25.2 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל ,יותר ממחציתן, 13.5 מיליון, חולקו בחציון באמצעות עסקים קטנים ורשתות, הפועלים בשיתוף דואר ישראל. לשם השוואה בחציון הראשון של 2020 חולקו כ-8 מיליון חבילות באמצעות עסקים קטנים ורשתות עבור הדואר, גידול של 170% מול חציון מקביל אשתקד. שלושת מרכזי המסירה המובילים בראשון לציון, דורגו גם בתקופה המקבילה של השנה שחלפה בין עשרת המקומות הראשונים. בדירוג הערים, ראשון לציון מוקמה במקום השלישי בארץ בכמות חבילות מחו"ל בחציון הראשון של 2021, ובמקום השביעי בישראל במסירת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה בעיר.

בראש דירוג מרכזי המסירה מבין 20 מרכזי המסירה הפרוסים בעיר עומד זו השנה השנייה ברציפות בית העסק לכלים חד פעמיים, צעצועים ומוצרים ביתיים "קשקושים" ברחוב רוטשילד, המדורג במקום השני בדירוג הארצי. מתוך 1.03 מיליון חבילות שהזמינו תושבי ראשון לציון בחצי השנה הראשונה של 2021, נרשמו בקשקושים 121.5 אלף מסירות בחצי שנה (20.3 אלף חבילות בממוצע בחודש). מרכז המסירה "זול סטוק" שומר גם הוא על המיקום מאשתקד, וצועד במקום החמישי עם 86.8 מסירות (14.5 אלף בממוצע). את הקפיצה הגבוהה ביותר בסבב הדירוג הנוכחי רושם עוד בית עסק מראשון לציון, כשבמקום השביעי הארצי מדורג קניון הבאר עם 74.6 אלף מסירות (12.5 אלף מסירות בממוצע), לאחר שבחציון הראשון של 2020 לא נכנס לרשימת 50 מרכזי המסירה המובילים בישראל.

בני לוי, סמנכ"ל הדואר והקמעונאות בדואר ישראל: "מרכזי המסירה הם שותפים חשובים עבורנו בתהליך האסטרטגי שאנו מובילים בשנים האחרונות. בתוך חמש שנים יש לדואר ישראל כ-700 מרכזי מסירת חבילות חיצוניים המוסרים עבורנו חבילות ודברי דואר רשום. זהו מהלך ייחודי שמאפשר לדואר לשפר משמעותית את השירות ולהוריד את זמני ההמתנה בסניפים, הלקוחות מקבלים שירות סמוך לביתם בשעות פעילות ממושכות יותר, ואותם מאות בתי עסקים שעובדים עמנו נהנים מטראפיק אדיר של לקוחות שמגיע לאסוף חבילה ורוכש מאותו בית עסק, וכך מגדיל את ההכנסות של בית העסק. בתקופת הקורונה, הדואר תמך במאות עסקים קטנים באמצעות פעילות מסירת החבילות שהפכה אותם לעסקים חיוניים".

בעלי "קשקושים", ערן דסלטו, אמר: "שיתוף הפעולה שלנו מול דואר ישראל מפרה הדדית את שני הצדדים. היינו מניצני הפרויקט וכיום אנחנו מרגישים חלק מהדואר ומתהליך הרחבת רשת מרכזי המסירה". שיתף דסלטו, והתייחס לערך המוסף כמרכז מסירה: "לפעמים קשה להכניס לקוח לעסק, אבל כמרכז מסירה הם נכנסים לקחת דבר דואר,

קרדיט צילום חיה נזר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem