כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העצמאים חוגגים את שובם של בתי הקולנוע

לשכת העצמאים של ישראל בראשותו של נשיא להב עו"ד רועי כהן השיקה בשישי בבוקר את מועדון הסרט הטוב בסינמה סיטי גלילות.

לצד ראשי אירגונים מובילים, לשכת העצמאים של ישראל בראשותו של נשיא להב עו"ד רועי כהן השיקה בשישי בבוקר את מועדון הסרט הטוב בסינמה סיטי גלילות כפרגון והוקרה לענף הקולנוע והתרבות שחזר לפעילות. ראשי אירגונים ובכירי המשק צפו בהקרנה פרטית בסרט וונדר וומן בכיכובה של גל גדות. נכחו ונהנו: אבי אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אסתי זקהיים יו"ר ארגון שח"ם, ירון גנדי נשיא לשכת יועצי המס, יוסי אלקובי נשיא התאחדות בעלי המלאכה , עו״ד טלי לאופר מנכלית התאחדות סוכני הנסיעות , חיים מסילתי נשיא לשכת שמאי המקרקעין ועו"ד חיה מנע יו"ר פורום נשים בעסקים בלהב.

הגיעה לארוע גם חברת הכנסת אפרת רייטן שברכה בחום את הנוכחים והנוכחות ובעיקר הזדהתה עם העצמאיות בקהל והבטיחה, שכמי שרוב חייה הייתה עצמאית ומבינה היטב את הכשלים במערכת, תפעל למענן בתפקידה החדש כיו"ר ועדת העבודה והרווחה בכנסת ובהקשר לסרט וונדר וומן ציינה שאמנם היא לא גל גדות אבל היא הגיעה לכנסת כאשה עצמאית וכחלק מכוח נשי חדש להשפיע ולשנות את החברה בישראל .

מימין שלמאל: עו"ד טלי לאופר מנכלית התאחדות סוכני הנסיעות, אסתי זקהיים יו"ר ארגון שח"ם, חברת הכנסת אפרת רייטן, נשיא להב עו"ד רועי כהן, עו"ד חיה מנע יו"ר פורום נשים בעסקים להב ויו"ר אירגון הנטורופתים הגב' עמית בן אדירי


"סוגרות מעגל בלהב – אחד מרגעי השיא של הבוקר היה מפגש מרגש בין שתי נשים חזקות ומשפיעות. חברת הכנסת אפרת רייטן ששנים התפרנסה וגדלה בתעשיית הבידור הישראלית ומורתה האגדית אסתי זקהיים שהגיעה לארוע בתפקידה הנוכחי בלהב כיו"ר ארגון שחם. השתיים העלו זכרונות והבטיחו לעבוד בצמוד כדי לעזור לציבור העצמאים והעצמאיות לקדם את האינרסים שלהם ולהפוך אותם לשווי זכויות כמו ציבור השכירים במשק"

עו"ד רועי כהן מגיש מגן פרידה למנכל קבוצת ישרכרט היוצא ד"ר רון וקסלר


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem