כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפרומו לפורים? צפו בתעוד מטריד של בני נוער משליכים נפצים לכל עבר

לקראת פורים התרגלנו ל"ערבים ולילות הנפצים" – אנו שומעים ללא הרף קולות של בומים שמוציאים אותנו משלוותנו ולעיתים נדמה שזה נעשה גרוע משנה לשנה.

בתעוד מיוחד שהגיע למערכת מדף פייסבוק הנקרא "מוסקיטו", נראים בני נוער שעל פי התגובות בפוסט שייכים לאחד מבתי הספר בחולון, זורקים חזיזים ונפצים לכל עבר ועושים ככל העולה על רוחם תוך כדי צילום מעשיהם והעלאתם לאפליקציית טיק טוק הפופלארית בקרב בני הנוער.

עיריית חולון העלתה פוסט בדף העירייה בו קראה בין השאר להיזהר מהתופעות המסוכנות הללו וכך כתבה:

"אנו עדים להתגברות תופעת הנפצים ברחובות העיר. ?
כולנו מתרגשים מאוד לקראת חג הפורים והעדלאידע החגיגית שתתקיים השנה אך ככל שמתקרב המועד, מתגברת המכירה של משחקים מסוכנים.
"

מהמשטרה נמסר, כי עיקר המשתמשים בזיקוקי דינור, נפצים, צעצועים הדומים לנשק אמיתי וחזיזים הם ילדים ובני נוער, שאינם מודעים לסכנות הממשיות הכרוכות בכך. אנו מבקשים מכם לשוחח עם ילדיכם בנושא, ולוודא כי אינם משחקים בנפצים וחזיזים. שימוש לא מורשה בנפצים עלול ויכול לגרום לפיצוץ, לדליקה, לכוויות ולפגיעות קשות בגוף.


כמו כן, צוותי השיטור העירוני שמים דגש, פועלים בנושא, אוכפים ומסיירים בשטח לשמירה על ביטחון הציבור. גובה הקנס עומד על סך 475 ש"ח.

מדי שנה נפצעים ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש ב"משחקים" מסוכנים ולמרות זאת הציבור ממשיך לרכוש אותם. אנו מבקשים מכם להימנע מרכישה ומשימוש בכל דבר שעלול לסכן את שלומו ואת בריאותו של הציבור, למען כולנו.

במידה שנתקלתם בתופעה, אנא פנו למוקד העירוני 106 בלינק ? https://bit.ly/2lZVshZ או בוואטסאפ ? 050-5857106.
תודה על שיתוף הפעולה ?

לאחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem