כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפרס של בת ים לוולפסון

אות יקיר העיר בת-ים הוענק לבית החולים 'וולפסון'

אות יקיר העיר בת-ים הוענק לבית החולים 'וולפסון'

ראש העיר צביקה ברוט העניק את אות יקיר העיר בת-ים לבית החולים וולפסון.
האות הוענק בטקס מצומצם בבניין העירייה למנהלת בית החולים וולפסון, ענת אנגל שקיבלה את האות בשם כל עובדי בית החולים. בית החולים וולפסון קיבל את האות כהוקרה וכהערכה על תרומתו הייחודית ועשייתו יוצאת הדופן למען העיר בת ים ותושביה מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו.

במהלך הטקס הפתיעה ד"ר אנגל את ראש העיר, צביקה ברוט ואת חברי הנהלת העיר  והעניקה להם את ״אותות הלחימה״ שחולקו לעובדי צוות בית החולים על העבודה האינטנסיבית והמורכבת בתקופה הזו.

צביקה ברוט, ראש העיר בירך את בית החולים: "זוהי פעם ראשונה שהעיר מעניקה את אות יקיר העיר לא לתושב, ואין ראויים מצוות עובדי וולפסון בתקופה כזו.

מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו אני לא מכיר עיר עם  קשר כה הדוק כמו שהיה בנינו לבין בית החולים וולפסון. הצלחנו בכל כך הרבה נקודות משותפות להעביר לציבור ביחד את המסרים הכה חשובים להצלת חיים. צוות עובדי בית החולים וולפסון לוקח חלק פעיל בהערכות המצב ובמשל"ט הקורונה העירוני ורואה את עצמו כשותף מלא למשימה. אנחנו גאים מאוד על העובדה שאנחנו זוכים לשיתוף הפעולה וגם על השירות הנפלא לו זוכים התושבים שלנו. גם ההשתתפות של ד״ר אנגל, מנהלת בית החולים, בתוך משל"ט הקורונה והערכות מצב, נתן לנו ידע רחב מאוד בנושאים שהיינו זקוקים ואין לי ספק שהדבר מסייע רבות לתושבים שלנו במהלך המגפה מגיע לכם תודה רבה ממני ובשם כל התושבים .


אלי יריב, מ"מ ראש העיר: ״זה מעמד מאוד מרגש. אני נזכר בימי הסגר הראשון, שהכל היה מורכב וקשה הרבה יותר והקשר השוטף ושיתוף הפעולה עם עובדי בית החולים סייע לנו רבות. אנחנו לא נוהגים להעניק את יקיר העיר למי שהוא לא בת ימי, אבל פה נפרצו הגבולות- וזה מגיע לכם.״

המשנה לראש העיר, אסתר פירון שעמדה בראשות הוועדה בחירת מקבלי אות יקיר העיר: "יש לי קשר עמוק לבית החולים הזה הרבה מאוד שנים. אני מאוד שמחה כי נרקם פה קשר ואני מאמינה שגם אחרי הקורונה, אפשר לייצר קשר עמוק הרבה יותר בין הקהילה בעיר לבין בית החולים."

ד"ר ענת אנגל, מנהלת בית החולים ציינה במעמד קבלת האות: "אנו במרכז הרפואי וולפסון מצאנו בעיריית בת-ים ובראש העיר  שותפים אמיתיים לדרך. כאלה שאפשר לקדם ביחד עמם רעיונות גדולים. כאלה שאפשר להעז ולחלום ביחד איתם. אות מגן העיר בת ים אשר ניתן לנו היום ממלא אותנו בגאווה, ואני כאן היום, כנציגת המרכז הרפואי וולפסון, על מנת לומר לכם: תודה. תודה על האמון וההערכה שאתם מעניקים לנו, ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו. לפני כשנה וללא הודעה מוקדמת, עטינו עלינו את מדי "לוחמי הקורונה" ומאז אנו כאן עבורכם ולמענכם, במאמץ עקבי ועיקש להציל חיים."

צילום: דוברות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem