כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקו החם של העירייה מסיים את פעילותו

הקו החם של העירייה יסיים את פעילותו ביום ראשון

החל מיום ראשון הקרוב, הקו החם של עיריית חולון מסיים את פעילותו

עם החזרה ההדרגתית לשגרה, אשר הביאה גם לירידה משמעותית במספר הפונים לקו החם,

ישובו העובדים הסוציאליים, הפסיכולוגים ועובדי הנוער שאיישו אותו לעבוד ממשרדיהם

עיריית חולון הפעילה את הקו החם מאז ה-18.3 לתושבי העיר במטרה לתת תמיכה רגשית לאלה שחשו מצוקה רגשית, בדידות או שהיו להם שאלות הנוגעות להתנהלות המשפחתית או קשיים עם הילדים במצב שנוצר או שנתקלו בקשיים ייחודיים כלשהם לתקופה זו.

הקו אויש על ידי עובדים סוציאליים, פסיכולוגים ועובדי נוער ופעל 5 ימים בשבוע מהשעה 8:30 ועד השעה 16:00. לאחר שעות אלה ניתן היה לפנות במקרי חירום למוקד העירוני כפי שנעשה בימי שגרה.


במהלך הימים שבהם הקו הופעל, התקבלו  בו כ – 3000 שיחות טלפון, כאשר למעלה מ 90% מהפניות היו של קשישים במצבי קושי ומצוקה. לבקשות הסיוע הקונקרטי התלוו במרבית המקרים שיחות לתמיכה רגשית והפניות האחרות עסקו במשפחות במצוקה, בקשות להתייעצות עם פסיכולוג ילדים וארועים חריגים שטופלו במיידי.

יצוין, כי מאחר שהפניות שהגיעו לקו מראשיתו היו בעיקר של קשישים, שביקשו סיוע קונקרטי בארוחות חמות, ברכישת תרופות ובעזרה בהתנהלות בימי המשבר, אישר ראש העיר מוטי ששון תוספת של מאות מנות חמות לפונים לקו, מעבר למנות שחולקו מטעם משרד הרווחה לקשישים המטופלים ברווחה ונתמכי הביטוח הלאומי.

בשבועיים האחרונים, שבהם חלו יום השואה והגבורה ויום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הוקדש הקו לתמיכה רגשית ומקצועית  בשורדי השואה ובבני המשפחות השכולות.

לקראת החזרה לפעילות עירונית בשגרת חירום, יחזור כל אחד מהעובדים בקו החם  לפעול במסגרת היחידה שלו ומשם יינתנו המענים הנדרשים לפונים על פי תוכן הפנייה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem