כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרוג ופצוע קשה בתאונת אופנועים

צפו בתעוד ממקום התאונה

אמש(שני) בשעות הערב המאוחרות ארעה תאונת דרכים קטלנית שבמהלכה רוכב אופנוע כבן 40 נהרג ורוכב אופנוע נוסף נפצע אנושות בסמוך לצומת הכניסה לאזור.

תאונה זו מתווספת לתאונה נוספת שקרתה סמוך למקום התאונה הנוכחית בתחילת החודש שבמהלכה נהרג רוכב אופניים במקום.

אנו מביאים לכם את ההתרחשויות במקום כפי שנמסרו לנו מגורמי ההצלה והביטחון

בשעה 21:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מדוד אדום במרחב איילון על תאונת אופנוע בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל 2 רוכבי אופנוע כבני 30 מחוסרי הכרה. כמו כן הם החלו בביצוע פעולות החייאה ב 2 רוכבי אופנועים כבני 35 שבסופן נקבע מותו של אחד מהפצועים והשני פונה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם.

החובשים של מדוד אדום אלי ריימונד ויוסף נהון שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "מדובר בזירת תאונה קשה מאוד עם מעורבות 2 אופנועים. הרוכבים שכבו במרחק רב אחד מהשני כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בשניהם. הפציעה של אחד מהרוכבים הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו בזירת התאונה וכאשר ליבו של הפצוע השני שב לפעום פינינו אותו במצב קשה מאוד לבית החולים כשהוא מונשם."


למקום הגיעו גם חובשים של איחוד והצלה שמבשרו לנו את ההתרחשות של התאונה מאת מוטי מליק שמשמש כחובש באיחוד הצלה : "מדובר בתאונה עם מעורבות שני אופנועים שנמצאו שוכבים על הכביש. רוכב אופנוע נהרג במקום ורוכב האופנוע הנוסף נפצע אנושות. ביצעתי בו פעולות החייאה בזירה בסיוע חובשים נוספים ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

מארגון זק"א נמסר שהמתנדבים שהגיעו למקום דאגו לכבוד המת ואיסוף הממצאים, בהמשך הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי.

המשטרה פתחה הלילה בחקירת נסיבות תאונה בכביש 44 אזור בה נהרג רוכב אופנוע

מהמשטרה נמסר שהיא פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 44 לכיוון מזרח, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תאונה במעורבות 2 אופנועים.

על פי גורמי רפואה, נקבע מותו של אחד הרוכבים במקום ואילו הרוכב השני נפגע באורח קשה והוא פונה לקבלת טיפול במרכז רפואי תל השומר.

בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה, לצד איסוף ממצאים בזירה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem