כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרצי טלמון יקיר העיר חולון

האיש היקר זכה להכרה אליה היה ראוי

אמש(ראשון) בשעות הצהריים צלצל הטלפון בביתו של הרצי טלמון על הקו הייתה מנהלת לישכת ראש העיר שבישרה לו בהתרגשות אתה הוא הזוכה בתואר יקיר העיר חולון לשנה זו.

הרצי בן 66 גר בשכונת שיכון ותיקים בבית קרקע ברחוב סירקין.הבית משמש כמיפקדה כך הוא קורא לה.

מפקדה ממנה יוצאים ונכנסים מתנדבים ומתנדבות ותרומות לנזקקים ברחבי העיר חולון ומחוצה לה.

הרצי שידוע בצניעות שלו ובלב הרחב שלו לא האמין שהודיעו לו על הזכייה ובשיחה עם המערכת אמר אני לא מאמין שבחרו בי כל השנים מזה 42 שנה אני עושה למען האחר זה לא מגיע לי הוא אומר בצניעות המאופיינת להרצי.

כזכור לפני מספר חודשים רעולי פנים תקפו את הרצי טלמון ומאז הם לא נתפסו וזאת למרות שבנו דור הציע פרס כספי גבוה למי שיביא לתפיסתם.


המאורע הזה כמו רבים בחייו של הרצי טלמון לא גרם לו לחדול מהמשימה אותה הציב לעצמו והוא העזרה לאחר .

באחד הפוסטים המאפיינים את הרצי טלמון הוא כתב:

מי יתן וחילוקיי הדעות לא יגרמו לחילוקיי הלבבות! כבד תמיד את דעות האחר גם אם לא כדעותיך הן !!!כוחנו תמיד היה ותמיד יהיה באחדותינו !!!עם ישראל חי וקיים ויחיה לנצח !בנתינתי קבלתיהרצי, אוהב האדם ומתנדב מכל הלב!

דבר הערכת-מי יתן וירבו אנשים כמו הרצי טלמון הצנוע והעניו בחולון ובכלל אנו זקוקים להרבה אנשים תואמי הרצי טלמון בחולון ובישראל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem