כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

השיבוצים בגנים והצהרונים

רוצים לדעת היכן שובץ הילד לגן או לצהרון?

עיריית חולון הודיעה שהחל מהיום יום רביעי, 30.6.21 החל מהשעה 08:30 יפורסמו השיבוצים לגני הילדים לשנת הלימודים תשפ"ב.כדי לדעת לאיזה גן שובץ ילדכם, ניתן יהיה להיכנס לקישור הבא ותועברו למערכת השיבוצים .

הכנסו לקישור https://www.cityedu.co.il/v2/CityEdu.aspx…לאחר שתקישו את מספרי תעודת הזהות של ילדכם ושלכם, המערכת תציג בפניכם את שם הגן אליו הוא שובץ.

במידה שנרשמתם לצהרון יצוין "+צהרון".במידה שתרצו לבקש לשנות את השיבוץ, תוכלו להגיש ערעור באמצעות המערכת החל מ-30 ביוני ועד ל-6 ביולי בחצות.בסיום הזנת בקשת הערעור, יישלח אליכם אישור על קליטת הבקשה בדואר אלקטרוני ובנוסף, תוכלו להדפיסו.לתשומת לבכם, אין צורך להגיע פיזית למינהל החינוך, על מנת להגיש ערעור.כל בקשה תידון בוועדת הערעורים.אנו נעשה מאמצים להיענות לבקשתכם על פי הקריטריונים ועל בסיס מקום פנוי בגן המבוקש.תשובות לערעורים יפורסמו ב-21.7.21 במערכת השיבוצים שבאתר העירייה.לרשותכם:מוקד טלפוני שמספרו: 03-6008944בימים א', ב', ד', ה', בשעות 16:00-08:00ביום ג', בשעות 18:00-08:00ניתן גם לפנות באמצעות הדוא"ל [email protected]

34יפעת בועז, Raviv Malkan ו32 נוספים49 תגובות6 שיתופיםלייקתגובהשתף

עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem