כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התערוכה של חני

האמא של הבוזגלוס בתערוכה חדשה מציוריה בחולון

והפעם חני בוזגלו בתפקיד עצמה.

חני היא האמא של הבוזגלוס = בתערוכה מציוריה "מגרש הצבעים".

את הדשא הירוק מחליפים בדי הקנבס, ואת הכדור המחוספס מחליפים מכחולים עדינים שבצורה ובצבע מתעדים את המשחק הסוער שמתרחש לאמנית בראש. היא קודם כל אם כל בניה, ארבעה שחקני כדורגל, אשר מנתבת את הכישרון שלה לכדי יצירות אמנות צבעוניות וסוערות, עם אמירה אישית הנעה בין כזו שמעניקה למתבונן רוגע ושלווה לבין כזו שמצליחה לרגש ולסחוף, ממש כמו משחק הכדורגל שהינו חלק בלתי נפרד מהוויי חייה וסביבתה.

"שנים של הצלחות, אתגרים וגם כישלונות. אומנות על כל רבדיה תמיד הייתה שם נחבאת אל הכלים, ועכשיו סוף סוף מקבלת את קדמת הבמה. והנה אני חוזרת לעצמי ועפה רחוק רחוק עם הדמיון והיצירה, וכל הקשור באומנות". כך אומרת חני בוזגלו מי שמזוהה יותר מכל כאמא של הבוזגלוס- המשפחה הכי מפורסמת בספורט הישראלי,  לקראת פתיחת תערוכתה " מגרש של צבעים" בה יוצגו יוצגו 40 מציוריה .

התערוכה אותה אוצר רפי וזאנה תוצג במסגרת תערוכות האמנות השנתיות של גלריה 58 במרכז עזריאלי בחולון .בה מציגים אמני העיר חולון והיא תתקיים בתאריכים 5.8.20-31.8.20


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem