כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התרומה של שפי ששון תושב ראשון לציון

צפו בתמונות ובסרטונים

שפי ששון, תושב העיר ראשון לציון . תרם ליום הולדתו אמבולנס למגן דוד אדום.

בטקס מרגש בנוכחות שרים רבים כולל שר הבריאות, שר האוצר ועוד, ח״כים כולל דוד ביטן הראשוני, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ועוד רבים וטובים.

בטקס חגיגי שהתקיים הבוקר (א') בנוכחות שר הבריאות ח"כ יולי אדלשטיין, שר האוצר ח"כ ישראל כ"ץ, השר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה, השרה להגנת הסביבה ח"כ גילה גמליאל, ח"כ דוד ביטן, ח"כ מאי גולן, ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך, מנכ"ל מד"א אלי בין, אלי בין והתורמים מר שפי ששון ומר אבי מתן ובני משפחותיהם נחנך האמבולנס החדש שיוצב בתחנת מגן דוד אדום בראשון לציון ויעניק סיוע רפואי לתושבי העיר, הישובים בסביבה ולמשתמשי הדרך הרבים בכבישים המרכזים 20, 4, 44 ו-431 העמוסים.

הטקס חנוכת האמבולנס שנתרם באמצעות אגודת ידידי מד"א בישראל התקיים ברחבת עיריית ראשון לציון והנוחה ע"י מנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, הגב' אורלי אריאל שפתחה בדברים: "בשנה האחרונה יכולות מגן דוד אדום באו לידי ביטוי בעמידותו האיתנה מול אתגרי הקורונה כשמדינה שלמה נשאה עיניה לצוותי מד"א שפעלו ברחבי הארץ. הגמישות הארגונית והיכולת להערך באפס זמן למענה חסר תקים בהיקפו היו חלק נכבד בחסון הלאומי של ישראל. אני רוצה להודות לשפי ואבי היקרים ולבני משפחותיכם על תרומתכם הנדיבה שמאפשרת למד"א לפעול להצלת חיים."
 
שר הבריאות, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין: "שפי ואבי, כל הכבוד על התרומה. לתרום אפשר לאלף ואחד דברים, אבל זה שבחרתם בתרומתכם דווקא לתרום אמבולנס, בחרתם את מד"א ככתובת שלכם, אני חושב שלא צריך להסביר, וודאי השנה, כמה סיבות יש לעשות מעשה כמו שאתם עשיתם ואני בשם מערכת הבריאות, אומר לכם תודה. צריך להבין שבמציאות המורכבת הזו של קורונה, כל הסעה הייתה נראת אחרת, כל הקפצה הייתה נראת אחרת, כבר לא לדבר על פינויים וכל זה עשו אנשי מד"א מבלי להשאיר בצד את עיקר הפעילות שלהם. ורק לפני כמה ימים, למרות כל השמחה על דעיכת הקורונה, קיבלנו תזכורת כואבת מאוד למה צריך שירותי חירום אצלנו במדינת ישראל ומי שלא שמע את העדויות באותו בוקר קשה ביום שישי כמו שאני שמעתי בבתי החולים, על פעילות הרואית של אנשי מד"א שם בשטח, לפעמים תוך סיכון עצמי ממש, כדי להציל חיים ולהבין פעם נוספת למה אתם, שפי ואבי, עשיתם דבר הכי נכון ואני מברך אתכם על כך ואני מקווה שהתרומה שלכם תשמש את מד"א לכמה שיותר הסעת יולדות וכמה שפחות טיפול בפצועים וחולים קשים. תודה לכם."
 
שר האוצר, ח"כ ישראל כ"ץ: "אני רוצה להודות לתורמים, לאבא שלום ולשפי ששון, ולאבי מתן, על התרומה הנדיבה והחשובה שמועברת ישירות למגן דוד אדום. אני עוקב אחרי הפעילות של מד"א גם מתקופתי כשר תחבורה וגם כשר אוצר ובאמת טוב שיש גוף כמוכם במדינת ישראל שיודע וכשיר לפעול בכל מקום, אם חלילה קורה אסון, אם צריך לספק שירותי בריאות שוטפים ואם זה להיות חלק מרכזי במערכה שהוביל שר הבריאות כנגד הקורונה. אני מברך אתכם ומאחל לכם שתמשיכו לעשות עבודה טובה ומצילת חיים."
 
השר לביטחון פנים, ח"כ אמיר אוחנה: "באנו לכבד את המעשה האצילי של התורמים היקרים שפי ששון ואבי מתן. אנחנו עם שתמיד היו בו הרבה מחלוקות אבל יש מעט מאוד דברים שיש עליהם הסכמה גורפת, שיש עליהם קונצנזוס, אחד מהדברים האלו הוא מגן דוד אדום והפעילות מצילת החיים שמגן דוד אדום מקיימת במשך כל ימות השנה. את השבוע החולף העברתי לדאבון הלב בניחומי אבלים ובביקורי פצועים מהאסון הנורא במירון וכחוט השני, אני שומע אצל כולם את ההוקרה ואת הערכה לאנשי כוחות ההצלה, למשטרה ולמגן דוד אדום שהצילו שם הרבה מאוד נפשות ועושים את זה כל השנה."
 
השרה להגנת הסביבה ח"כ גילה גמליאל: "אני רוצה לברך את שפי ואבי היקרים ואת המשפחות שתמיד הנתינה תהיה חלק מכם כפי שאנחנו מכירים אתכם כבר שנים. עצם העובדה שבחרתם לתרום בהצלת חיים בתרומה למד"א רק מעידה על עליכם, אתם אנשים טובים, שה' יזכה אתכם תמיד. ישר כוח, אנחנו מצדיעים לכם. תודה רבה."
 
ח"כ דוד ביטן: "התרומה למד"א היא התרומה הטובה ביותר, בסופו של עניין הם בדיוק בקצה הראשוני של הטיפול בחולים, הם מגיעים, מטפלים ומפנים אותם לבתי החולים. במד"א יש עשרות אלפי מתנדבים וככל שיהיו להם יותר אמבולנסים תמיד יהיה מי שיתפעל אותם. אני רוצה להודות למשפחת מתן ולמשפחת ששון שתרמו את האמבולנס שיפעל בראשון לציון. כל הכבוד לכם על התרומה."
 
ח"כ מאי גולן: "שפי ואבי היקרים, תודה רבה על הלב הרחב שלכם ועל התרומה הנדיבה. אני רוצה להודות גם לאנשי מגן דוד אדום, למתנדבים, לעובדים ולמנהלים. אני לא יודעת איפה אזרחי מדינת ישראל היו היום לולא העבודה שלכם. תודה."
 
ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך: "אבי מתן ושפי ששון היקרים, תמיד תורמים לקהילה ותמיד מחזירים לקהילה וכיף לראות ולשמוע את זה. אני מאחל לכם שכל החיים רק תיתנו ושנמשיך לעבוד יחד ובשיתוף פעולה. תודה ענקית בשם כל תושבי ראשון לציון."

 
תורם האמבולנס, מר שפי ששון: "הרב קוק אומר שיסוד האושר הוא אהבת היושר בחיים, אהבת היופי ברגש, אהבת הטוב במעשה. היום אני נרגש וגאה לחנוך אמבולנס לכבודם של יקירנו סבא דניאל, סבא סלים, סבתא נעומי, שמעון ואסתר מתן, מרדכי ושרה שמילוביץ ז"ל. האמבולנס שזכינו לתרום הוא ללא ספק עבורנו התרומה המשמעותית והמרגשת ביותר שעשינו בחיינו. כמה התפללתי שהאמבולנס הזה יוביל רק יולדות לחדרי הלידה והנה, לא תאמינו החברים במד"א בישרו לי שנסיעת הבכורה הייתה לכבודה של יולדת שילדה בשעה טובה בן בריא. אני רוצה להודות ולהוקיר לאבי הרוחני, שותפי אבי מתן שבכל פעם שנולד רעיון לעשיית חסד וצדקה הוא הראשון שמעודד ומדרבן לפעולה. להורי שלום ואסתר ששון על הגיבוי, לרעייתי היקרה שני על התמיכה ולשאר בני משפחתי תודה רבה. למנכ"ל מד"א אלי בין ולמנכ"לית אגודת ידידי מד"א בישראל, לשר הבריאות, לשר האוצר, לשר לביטחון פנים ולשרה להגנת הסביבה, לח"כ דוד ביטן ומאי גולן ולראש עיריית ראשון לציון, תודה רבה על שכיבדתם אותנו בנוכחותכם. זה המקום להביא את הערכתי ותודתי לצוותי מד"א שעושים לילות כימים למען עם ישראל ובכל יום מצילים חיים, אני אוהב אתכם. ברוך אתה ה' שהחיינו והגיענו לזמן הזה. תודה רבה."
 
מנכ"ל מד"א אלי בין: "משפחות ששון ומתן היקרים, תודה רבה על התרומה הנכבדת ועל העשייה הברוכה שלכם למען בריאותם של אזרחי מדינת ישראל. שפי ואבי, שתדעו שהאמבולנס שתרמתם נכנס לפעילות בימים אלו וכבר הספיק לשמש את צוותי מד"א להצלת חיים. הוא יוצב בעיר ראשון לציון ותוכלו לראות את פעילותו מקרוב. אני מודה לשרים ולחברי הכנסת, לראש העיר ולכל המכובדים שהגיעו לכבד את הטקס."
 


צילום: אלירן אביטל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem