כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ויקי והילדים עוברים לגור ברחוב

מי יעזור לויקי?

בחודש יולי עמדו לפנות את ויקי עטיה מדירתה ואז ארע הנס של ויקי הגיע תורם אלמוני ותרם לויקי שלושה חודשי שכירות שהסתיימו בימים אלו וכעת אם לא תגיע עזרה נוספת ויקי וילדיה יעברו לגור בפינת הרחוב בגינה הציבורית.

מאז שארע הנס וויקי לא פונתה מהדירה, היא ניסתה את מזלה בעבודות שונות ממכירת תכשיטים בביתה ובמרכזים מסחריים ועבודות נוספות אך דבר לא עזר.

לעזרתה נחלצו אלון שחק ושחר האס מסיעת הצעירים שניסו לסייע ככל יכולתם אך הכסף שהיה אמור לכסות את חובותיה לא הגיע, והסחבת הברוקרטית גרמה לכך שמצבה של ויקי לא השתנה.

ויקי מה מצבך היום?

אני וילדיי יצאנו מהבית לפני שלושה חודשים עקב אי יכולת לשלם שכירות, חובות המחיה ועוד חובות שנצברו. העבודות שעבדתי הופסקו – הקורונה השביתה אותי ואת ילדיי וקיבלתי קיצבה של 3300 כדי לחיות. הייתי מנותקת מחשמל ומלאה בחובות. עד שאיש יקר הכניס אותי חזרה לבית ושילם שכירות 3 חודשים בתקוה שיסדרו את הדברים, אבל לצערי לא הסתדר כלום. את חשבון החשמל שילמו וסידרו אנשים יקרים כדי שלא אשאר בלי חשמל, אבל החובות מצטברים שוב, חלינו אני ובתי בוירוס הקורונה. למרות שהוציאו אותנו כבר הכאבים באים ומשביתים אותנו. הילדה לא חזרה לעבוד כי היא מתעלפת מהכאבים שתוקפים אותה. אני רק רוצה להגיד לאנשים שיושבים על הכסאות למעלה, תתעוררו. אתם גומרים על האזרח שכבר למטה וזה לא אמור להיות בישראל 2020!! אתם הורגים אותנו לאט לאט, אני אחזור להפגנות והן בצדק כי כבר לא מרגישים אותנו, אם לא תהרוג אותנו הקורונה – העוני יהרוג אותנו !!


מי שמעוניין לעזור אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem