כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זאב ראפ נפטר

זאב אביה של הלנה ראפ ז"ל נפטר

זאב ראפ יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה בעבר נפטר בגיל 75.

זאב הוא אביה של הלנה ראפ תלמידה בת 15 מבת ים שנרצחה בדרכה לבית הספר בחודש מאי 1992. יהיה זכרו ברוך.

בטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה שהתקיים בשנה שעברה, ב5 במאי 2019, בגינה על שם הלנה ראפ ז"ל, בגן אנה פרנק, בת-ים אמר זאב כפי שפורסם בדף ארגון נפגעי פעולות איבה – הארגון היציג במדינת ישראל .

"אני זאב ראפ אביה של הלנה ראפ שנרצחה באכזריות ע"י רוצח נתעב בשם פואד אל עומרין מעזה אשר דקר אותה בדקירות סכין עד שהחזירה את נשמתה לבורא בחוף ימה של בת- ים בתאריך הנורא 24.5.1992, חיינו נעצרו מלכת.

כואב לי כי אויבנו אינם משלימים עם העובדה הפשוטה- שֶזו הארץ שלנו, מולדת אבותינו, אליה באנו לאחר 2000 שנות גלות ,2000 שנה בהם התפללנו בכל יום ,שלוש פעמים ביום, ותחזינה עיננו בשובך לציון. וְאנחנו כאן כדי להישאר. להישאר כאן, לנצח.


ואף פעולות טרור כואבת לא תשנה את העובדה הזו. ולצערנו נכונו לנו עוד מאבקים קשים בעתיד. אך אנו נחשוק שפתיים, נתאחד, נתמוך האחד בשני, ובסופו של יום נצא מהמערכה כשידנו על העליונה. נעשה זאת מתוך שכנוע עצמי עמוק, ואמונה אמיתית, בצדקת הדרך. ובעיקר, כי אין לנו ארץ אחרת.

הטרור שם לו כיעד את האזרחים –ילדים, ותינוקות, נשים ונערות, קשישים וצעירים כאחד, וכוונתו אחת – לזרוע פחד ובהלה. –אבל אנו אומרים למחבלים- לא הצלחתם להשיג את מבוקשכם! וגם לא תצליחו. ככל שתנסו לפגוע בנו- תחזקו אותנו. אנו נחושים להישאר כאן, להתמודד אתכם, ולנצח. בכל יום, באמצעות קיום חיים נורמאליים, בנייה שגשוג והתרחבות –זו התשובה שלנו לטרור.

יהי זכרם של החללים ברוך, ושמור בליבנו לעד".

צילום: עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem