כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זו הייתה חגיגה מהספרים בבת ים!

מסכמים את יריד שבוע הספר 2022 בבת-ים

זו הייתה חגיגה מהספרים בבת ים!מסכמים את יריד שבוע הספר 2022 בבת-ים


חגיגות שבוע הספר שהתקיימו בשבוע האחרון בעיר הנגישו את עולם הספרות, השירה והתרבות לקהל הרחב וכללו מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים ולכל המשפחה.
לאורך השבוע נערכו ברחבת התרבוטק הפעלות לילדים בגילאים שונים, תחנות פעילות, יצירה ושעות סיפור. היו מספרי סיפורים שהמחיזו את אגדות הילדים ומגוון הצגות כמו "מרק כפתורים", "אגדת בת הים" ו"כיפה אדומה".


ביום ראשון התקיים אירוע "בארץ אהבתי" – מופע שירים וסיפורים על לאה גולדברג עם אנסמבל שירה עברית שריגשו את הקהל וביום שלישי התארחו סופרת סדרת הספרים המצליחה "כראמל", מאירה גולדברג ברנע והמפיק רועי שגב שהפך את סדרת הספרים לסדרת הנוער מצליחה המשודרת בתאגיד השידור כאן. הם שיתפו את הילדים בתהליך היצירה, ענו על שאלות הילדים וחלקו לא מעט סודות מאחורי הקלעים.

לאורך כל השבוע גם בית שלום אש פתח את שעריו והזמין את תושבי בת-ים לשעות סיפור, האזנה להקראת שירה, סדנאות כתיבה עוד.

בנוסף, הבוקר הזמינה רכבת ישראל לתחנת הרכבת יוספטל את ילדי גן "חיבוקי" בבת-ים למפגש עם ה"דוד חיים" שהקריא להם סיפור וחילק להם ספרים במתנה.


עיריית בת-ים מזמינה את תושביה להמשיך ולצרוך תרבות, לקרוא ספרים ולגלות עולמות חדשים באמצעות התרבוטק העירוני, היכל התרבות, גלריות האומנות בעיר, הטרמינל לעיצוב, כלים ועוד.

קרדיט: דוברות – תרבוטק – מרכז תרבות וספריה עירונית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem