כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חגיגת שבועות בלג'נדה

טור הקולינאריה מאת רואי פרסול

חגיגת שבועות בלג'נדה-טור הקולינאריה מאת רואי פרסול

אנחנו יודעים מה תעשו בשבועות הקרוב: תטחנו גבינות צהובות, קישים, גבינות מלוחות, פשטידות ומוצרי חלב, עד שיצא לכם מווו קטן מהפה בלי לשים לב.

אבל אנחנו, בחום הזה, חושבים רק על דבר אחד: גלידה. ואם אפשר, שתהיה משובחת, שמנה כזאת, טריה, ורכה. רכה רכה רכה.

רשת הגלידריות לג'נדה מציגה קולקציית גלידות גבינה לחג השבועות וגלידה אחת שכולה טרנד – פיסטוק קראנץ'.

לצד טעמי הגבינה הקלאסיים, לקראת שבועות מציגה לג'נדה את הטעם שהפך להיסטריה: פיסטוק קראנץ' – גלידת פיסטוק בשילוב חתיכות שוקולד פיסטוק וציפוי קרם פיסטוק קראנצ'י ושוקולד לבן.


האג'נדה של לג'נדה היא לגלידה הכי איכותית וטרייה שיש ולכן בכל הסניפים שלהם מיוצרת הגלידה באופן יומיומי במקום. מעל ל-70 טעמים, הנעשים לפי הנוסחאות המסורתיות לג'ילטו איטלקי אמיתי ועם מיטב חומרי הגלם והפירות. לקראת השבועות מציגה לג'נדה את קולקציית גלידות הגבינה המיוחדות לחג:

"צ'יז קייק" קלאסי – גלידה מגבינת שמנת עשירה בשילוב פרורי קרמבל גבינה פירות יער– גלידה מגבינת שמנת עשירה בשילוב קונפיטורת פירות יער גבינה תאנים – גלידת גבינה בציפוי קונפיטורת תאנים ושברי אגוזי לוז

מסקרפונה נוטלה – גבינת מסקרפונה בציפוי קרם אגוזי לוז משובח

מסקרפונה כנאפה – גבינת מסקרפונה בציפוי שערות קדאיף

קואלה פטל- בסיס גבינה עם קונפיטורת פטל בציפוי שוקולד קרם אגוזים

ומקפא צ'יז קייק ביוגורט – מקפא יוגורט ציז' קייק אמריקאי עם כל התוספות הייחודיות של לג'נדה לבחירת הלקוח

הג'לטו של לג'נדה מבוסס על טהרת השמנת, החלב הטרי ומגוון חומרי גלם המיובאים היישר מאיטליה. את הטעמים האגדיים הם יוצרים עם התוספות הכי הכי, כמו אגוזי לוז מפיאמונטה, פיסטוקים מעולים, טרפלס שמייצרים לבד ושוקולד 100% אמיתי. בסורבה משתמשים בפירות טריים או קפואים מאיכות מעולה והיוגורט הוא יוגורט טבעי.

לדודו מינה ואורי פינקלשטיין, חברי ילדות מנהריה, היה חלום לפני 20 שנה להקים בארץ גלידריה איכותית. אחרי השתלמות ארוכה באיטליה הקימו ב2001 את גלידריית לג'נדה, שמונה היום 21 סניפי גלידריות לג'נדה ושני סניפי פרוטבר לשייקים בפריסה ארצית ביניהם סניפי הדגל בתל אביב שדרות רוטשילד, ברחוב דיזינגוף ובנמל יפו, אליהם הצטרפו לאחרונה ארבעה סניפים חדשים בסינמה סיטי ראשל"צ , יס פלאנט ראשל"צ, קניון סינימול לב המפרץ חיפה ובקריית ענבים.

קרדיט: יערה גורדון,יואב גולדמברג

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem