כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדשות מבית החולים וולפסון

שתי מחלקות חדשות נפתחו מחדש בבית החולים

חדשות מבית החולים וולפסון-שתי מחלקות חדשות נפתחו מחדש בבית החולים.

מחלקה כירורגיה א' נפתחה מחדש במרכז הרפואי וולפסון. המחלקה מעניקה לא רק את הרפואה המתקדמת, האיכותית והטובה ביותר אלא גם תנאי אשפוז נוחים וסביבת החלמה נעימה. מדובר בבשורה משמעותית לכמיליון תושבי חולון, בת ים והאזור כולו.

צוותי הרפואה והסיעוד של מחלקה כירורגיה א' יטפלו בצורה מקצועית ואיכותית ויפעלו במסירות להצלת חיים ולשיפור איכות חיי המטופלים והמטופלות.

מחלקת טיפול נמרץ ילדים בוולפסון עוברת דירה.

צוות המחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי וולפסון גזר הבוקר את הסרט ונכנס למעונו החדש בבניין ביה"ח החדש לילדים ע"ש סילבן אדאמס.
המחלקה נקראת ע״ש ג׳קי קאהן ונבנתה בזכות תרומתו של מוריס קאהן והודות לעמותת הצל ליבו של ילד.


המחלקה מעניקה טיפול לילדים בגילאי 0-18, על ידי מיטב הרופאים המומחים במחלקת טיפול נמרץ ילדים של המרכז הרפואי וולפסון. צוות המחלקה פועל בסביבה מותאמת תוך דגש על הצטיינות ומסירות בטיפול.

במחלקת טיפול נמרץ ילדים מטופלים כ-450 ילדים בשנה, שמגיעים עם מצבים קליניים מורכבים, כגון: מצבי הלם, מצבי טראומה, מחלות זיהומיות קשות, אי-ספיקה לבבית ונשימתית, מצבי חרום נוירולוגיים ומטבוליים. בנוסף מטופלים ביחידה ילדים בכל הגילאים ומכל העולם לפני ואחרי ניתוחי לב מצילי חיים.

היחידה החדשה מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות ובמכשור מודרני, המאפשרים מעקב וטיפול בכל מצבי החירום, תוך שמירה על הנוחות והפרטיות הדורשים לילדים המטופלים. היחידה מותאמת לטיפול בילדים הנזקקים לECMO לתמיכה לבבית וריאתית. ביחידה חדרי בידוד בלחץ שלילי ובלחץ חיובי, שבו מטופלים ילדים שמערכת החיסון שלהם קרסה, או ילדים הסובלים ממחלה זיהומית מדבקת. אנחנו נרגשים ממעוננו החדש ונמשיך לטפל בכל מי שנזקק לטיפול נמרץ.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem