כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדש בחולון – מאמיג'ס – בית לאמהות לאחר לידה

המרכז מציע מקום מפגש לשיחה והתייעצות, למידה והנאה באווירה אינטימית ובליווי מקצועי.

חדש בחולון – מאמיג'ס – בית לאמהות לאחר לידה

המרכז מציע מקום מפגש לשיחה והתייעצות, למידה והנאה באווירה אינטימית ובליווי מקצועי.

מאמיג'ס – בית לאמהות לאחר לידה אשר פועל במרכז קהילתי לזרוס (במסגרת רשת קהילה ופנאי) ומהווה פלטפורמה מכילה ועוטפת עבור אמהות לאחר לידה. המרכז הוקם מתוך רצון לתת לאמהות מרחב פתוח ובטוח לדבר על האתגרים והקשיים שמגיעים לאחר לידה, לקבל כלים להתמודדות, להכיר חברות חדשות, לבלות זמן איכות עם הבייבי ולהתפנק.

את המרכז מובילה ליאת אדרי-אליהו, רכזת הקהילה במרכז הקהילתי, בעלת M.A. בייעוץ משפחתי והדרכת הורים אשר מתמחה באמהות לאחר לידה.

מרכז מאמיג'ס פועל בימי שני וחמישי בבוקר בשעות 11:30-9:30, בקבוצות קטנות ואינטימיות. לאמהות מחכה ארוחת בוקר בריאה ומפנקת, אזורי ישיבה נוחים, להן ולתינוקות, ומעגלי שיח בנושאים שונים בהנחיית ליאת אדרי אליהו.


מעגלי השיח מתרכזים בנושאים אשר איתן מתמודדות האמהות לאחר הלידה: זוגיות, העצמה אישית ונשית, בדידות לאחר לידה, התפתחות התינוק ועוד …

עלות כל מפגש 15 ₪ בהרשמה מראש בדוא"ל: [email protected]

האמהות מספרות:

"מאמיג'ס הוא מרחב מכיל, חם, דואג ומזין שנותן מקום לאמהות טריות להיות מי שהן. עם כל הבלבול, הקשיים והלבטים ניתנת שם לגיטימציה, נרמול ותחושת קהילתיות. זו יוזמה מבורכת של המרכז הקהילתי ושל ליאת שבהנחיה ובליווי שלה מהווה לנו מעין "אמא" יציבה בתקופה זו".

"אני חושבת שהמרכז מאוד משמעותי וחשוב עבורי יוזמה מבורכת וחשובה עבור אמהות. המרכז נותן לנו מקום בטוח וכיפי להגיע אליו ולשתף. זה נותן לנו אויר להגיע למקום עם אנרגיה כזו".

"המרכז הוא מקום עבורנו לשתף. יש בו תחושת תמיכה ואווירה רגועה וכיפית שמביאה אותנו לשתף גם בדברים הכי אישיים, לתת ולקבל עצות מהבנות ומליאת שמביאה את המקום להיות כל כך מיוחד".

פרטים נוספים באתר המרכז, ניתן גם ליצור קשר עם ליאת אדרי-אליהו בדוא"ל: [email protected]

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem