כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון אומרת לא לאלימות כלפי נשים!

חודש המאבק למניעת אלימות נגד נשים

חולון אומרת לא לאלימות כלפי נשים!

עיריית חולון תקיים לאורך חודש נובמבר מגוון פעילויות מותאמות לתקופה במסגרת יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים

נושא כואב: עיריית חולון תציין גם השנה את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים שיחול ב-25 בנובמבר. העירייה תקיים מגוון פעילויות מותאמות לתקופת הקורונה, שיתקיימו לאורך כל החודש, שמטרתן העלאת המודעות בקרב הציבור לעניין זה. השנה יובאו לקדמת הבמה נושאים שנמצאים בשיח הציבורי העכשווי, בהם אלימות כלכלית ואלימות מינית.

המחלקה לקידום מעמד האישה, בשיתוף יחידות העירייה השונות, יקיימו את האירועים הבאים:

2.11.20 | 20:30 | בזום – הנערה שבתוכי – הרצאתה של נתלי ברלין, שחושפת את סיפורה האישי שעוסק באלימות זוגית בגיל ההתבגרות וביציאה ממעגל האלימות.


16.11.20 | 20:30 | בזום – חוסר עניין לציבור – הרצאתה של לירון ברייר דנציגר, שעברה מסע אישי אמיץ שהסתיים בתערוכת צילומים מרתקת שמוכיחה כי לכל אחד מאתנו יש תפקיד ביצירת שינוי.

23.11.20 | 20:30 | בזום – תלויה בחסדיו – הרצאתה של הקרימינולוגית הוויקטימולוגית רונית לב ארי בנושא אלימות כלכלית כביטוי משמעותי ומרכזי  לטרור בזוגיות.

נורות אדומות – תערוכה וירטואלית שיצרו בני הנוער של חולון בעקבות שיעורי חינוך בבתי הספר העל-יסודיים, שעוסקת בזיהוי נורות אדומות במערכות יחסים.

פרטים נוספים ורישום להרצאות מצויים באתר העיריה –  WWW.HOLON.MUNI.IL.

פעילויות אלה מצטרפות לשפע פעולות ההסברה והאירועים שמקיימת העירייה במהלך כל השנה, לשם העלאת המודעות לנושא, בהן: הרצאות, סדנאות (דוגמת סדנת "שומרות סף", שמתקיימת בימים אלה בהשתתפות 60 נשים ממקצועות היופי והטיפוח, למתן כלים לזיהוי מצבי אלימות, דרכי סיוע ראשוני והיכרות עם גורמי הטיפול בעיר) ועוד.

במינהל הרווחה והשירותים החברתיים פועל המרכז לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה, אליו ניתן לפנות לשם התייעצות וטיפול, בטלפון 03-5025700

קרדיט צילום:עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem