כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חול המועד סוכות בתיאטרון מדיטק חולון

פרוט כל ההצגות שיופיעו בתאטרון המדיטק

מה עושים עם הילדים בחול במועד סוכות-חלק -1

בחול המועד סוכות בתיאטרון המדיטק חולון יתקיימו מגוון הצגות לילדים בכל הגילאים.

יום רביעי 22.9.21

חנן הגנן בשעה 10:00

(גילאי 3-6)


ספרה האהוב של רינת הופר מקבל לראשונה עיבוד בימתי מוסיקלי וסוחף.

חנן הגנן מסתובב עם עגלת הפירות שלו ומכריז: "שסק משמש אפרסמון, קנו פירות באסימון, תפוז, מנגו, פירות המון, בתוכם חבוי מטמון!סיון הקטנה שומעת אותו ומתמלאת סקרנות: מהו המטמון המסתורי שחנן שר עליו? האם זו תיבת אוצר מלאה מטבעות? או אולי שק מלא אבנים יקרות? חנן נותן לסיון דובדבן ומבטיח לה שהמטמון חבוי בתוכו. "חנן הגנן, אתה גנן או ליצן? הבטחת מטמון וקיבלתי חרצן!" היא אומרת לאחר שאכלה את הדובדבן שלה. חנן יראה לסיון ולילדים איך חרצן קטן הופך למטמון מופלא: עץ עמוס פירות מתוקים. בסוף המסע יגלו סיון והילדים שעם חריצות וסבלנות, גם בזרע קטן יכול להסתתר מטמון גדול.

איינשטיין בשעה 10:30

(גילאי 8 ומעלה)

סיפורו של אלברט איינשטיין, הילד הסקרן והמרדן שהפך למדען המפורסם בעולם, ושינה את פני המדע.  אלברט איינשטיין לא תמיד נחשב ל"גאון", בתור ילד הוא נחשב מוזר, שואל שאלות שאף אחד לא מבין ואפילו מרגיז את מוריו. אלברט לא פעם הסתבך עם המורים. ייאושו הלך וגבר, כשיום אחד הוחלט על סילוקו מבית הספר. רק בזכות מורים בודדים, שזיהו את כישרונו – השתכנע אלברט לא לוותר על תשוקתו הגדולה למדע.ובסופו של דבר הפך למדען המשפיע ביותר בכל הזמנים. ההצגה בשיתוף ובליווי מכון דוידסון לחינוך מדעי, רחובות, וארכיון אלברט איינשטיין באוניברסיטה העברית, ירושלים.

יום חמישי 23.9.21

ספר השיאים של פוז בשעה 10:00

(גילאי 3 ומעלה)

פוז הארנב הנמרץ חולם לשבור שיא עולמי. הוא נחוש למצוא שיא מיוחד שאותו יוכל לשבור ולהיכנס באמצעותו לספר השיאים אבל עמיקוד, אחיו הגדול והקנאי, לא מאמין שפוז יצליח.

בכל פעם שפוז מנסה לשבור שיא חדש שהמציא, עמיקוד מכריז שיש כבר שיא כזה ושהוא נשבר כבר מזמן, ושבכלל לא נותרו בעולם שיאים שאפשר עוד לשבור. פוז העצוב לא מוותר, הוא ממשיך לחשוב על שיאים מקוריים ומשעשעים – אך עמיקוד מכשיל אותו שוב ושוב.

רק כשפוז כבר מיואש לחלוטין מתגלה האמת: עמיקוד שיקר כדי להכשיל את אחיו, ופוז – הוא כבר הפך לשיאן עולמי בעזרת כוח רצון ודמיון מפותח! צמד האחים יצטרכו למצוא את הדרך לסלוח זה לזה ולהשלים. הצגה ליצנית ומשעשעת על שני אחים ארנבים, על קנאה עזה ועל אהבה גדולה.

דוקטור דוליטל בשעה 10:30

(גילאי 5 ומעלה)

עיבוד חדש ומקורי לסיפור המוכר לכל ילד והורה בארץ ובעולם, הפקה מושקעת ותיאטרלית להפליא עם עלילה בעלת ערך מוסף הכולל חברות, הקשבה לזולת ואהבת בעלי חיים. דוקטור דוליטל הרופא האהוב יעשה הכול למען בעלי החיים. הוא אוסף אליו אינספור חיות אבודות ומשכן אותן במרפאתו. הצרה היא, שהלקוחות במרפאה שלו לא כל כך מרוצים מהעניין ומפסיקים להגיע! רגע לפני סגירת המרפאה מציעה פולינזיה, התוכית שלו, רעיון מהפכני: דוליטל ילמד לדבר בשפת החיות ויהפוך לרופא החיות הראשון בעיר! בעזרת פולינזיה התוכית, דאב דאב הברווז, גבי הכבשה ואמה העוזרת הנאמנה מצליח דוליטל לשקם את המרפאה, לעזור לבעלי החיים בעיר ולהגיע אפילו לקרקס! בהצגה צבעונית, מצחיקה ומרגשת, דוליטל וחבריו מלמדים אותנו לא רק לדבר אל החיות, אלא גם להקשיב.

יום שישי 24.9.21

דון קישוט בשעה 10:00

(גילאי 5 ומעלה)

האביר האמיץ דון קישוט חולם להיות הגיבור הגדול והמפורסם ביותר בעולם. הוא מחליט לצאת להרפתקת חייו: למצוא את הענק הנורא שמטיל אימה על ספרד, להביס אותו ולזכות בתהילת עולם.

למסע של קישוט מצטרף גם חברו הנאמן, סנצ'ו פנשו. השניים צולחים יחד מסע רווי מכשולים הודות לחברות אמיצה ושיתוף פעולה. אבל כשהם מגיעים סוף סוף אל הענק הנורא מתגלה האמת: מדובר בסך הכל ב… טחנת רוח. דון קישוט לא מודה באמת, הוא משוכנע שטחנת הרוח הפשוטה היא הענק הנורא ומתכונן לקרב. החברות של השניים תעמוד עכשיו למבחן: האם סנצ'ו פנשו יהיה אמיץ מספיק כדי לומר לדון קישוט את האמת ולמנוע את הקרב המיותר?

דון קישוט יגלה לבסוף באמצעות חברו, שיש דרכים רבות להיות גיבור ושהפרסום והתהילה שלהם הוא מייחל אינם חשובים כמו חברות אמת.

בוא אליי פרפר נחמד  בשעה 10:30

(גילאי 3-7)

חזי הוא הזחל הכי שמח בגינה. מדי יום הוא מבלה עם חבריו הזחלים בשירים, במשחקים ובזלילה של עלים טעימים. הכל משתנה כשחזי שומע שהערב, כשהשמש תשקע, הוא יהפוך לפרפר צבעוני וגדול. חזי המפוחד לא רוצה להשתנות, הוא רוצה שהחיים שלו יישארו בדיוק אותו הדבר!אף אחד מהחברים לא מבין אותו, הוא נשאר לבדו ופוגש את תותית האפרוחית, היחידה שמרגישה כמותו. גם לה מצפה שינוי גדול כשהשמש תשקע: אז תבקע ביצה והיא תהפוך לאחות גדולה. יחד עם מלי, נמלה נועזת ואמיצה שלא רוצה להפוך לפועלת חרוצה, הם יוצאים למסע הרפתקאות אל צמרת העץ. הכל כדי לעצור את השמש, שלא תשקע, כך יוכלו לא לגדול ולהישאר מי שהם.

בדרך צפוי להם מאבק לא פשוט עם חיות הלילה: העכבישה והעטלפים, שמנסים למנוע את מימוש התכנית בכל מחיר. אבל דווקא שם, על צמרת העץ, עולים פתאום הספקות: ״אולי בכל זאת כדאי להשתנות?״ שלושת החברים יצטרכו להבין ששינויים (גם אם הם נראים קצת מפחידים) מביאים איתם דברים טובים.

יום שבת 25.9.21

הכינה נחמה בשעה 10:00

(לגילאי 3 ומעלה)

לנחמה הכינה הזעירה יש חלומות גדולים. מהרגע שהיא בוקעת מהביצה על ראשו של אורי הקטן, היא שואפת לראות את העולם ולחוות הרפתקאות. אבל מהר מאוד נחמה מגלה שלהגשים את החלום זה לא קל בכלל. הכינים האחרות על הראש של אורי מזהירות את נחמה מפני כל מה שמחכה לה בעולם: טיפולים נגד כינים, מסרקים צפופים ותכשירים מסוכנים – הכל בגלל שאף אחד לא ממש אוהב כינים. אבל נחמה היא כינה אמיצה שלא מוותרת. היא אוזרת אומץ וקופצת מהראש הבטוח של אורי ופוצחת במסע מופלא שמוביל אותה לארצות רחוקות ומספק לה אין ספור הרפתקאות וחוויות. אבל אחרי המסע העולמי נחמה מתחילה לחוש מאוד בודדה. האם היא תצליח למצוא חבר אמת שיהיה תמיד לצדה? עיבוד בימתי ייחודי וחדשני לספר הילדים האהוב והקלאסי של מאיר שלו. חוויית תיאטרון מרהיבה, בשילוב טכנולוגיית תיאטרון בובות דיגיטלי ייחודי לתיאטרון המדיטק.

אריה הספריה בשעה 10:30

(לגילאי 4 ומעלה)

בספריה ישנם ספרים. וגם כללים מאוד ברורים: אסור לצעוק. אסור לרוץ. אסור גם 'אוכל ושתיה'.
אך מה קורה כשיום אחד נכנס אריה לספריה? הוא לא שואג או משתולל, ובניגוד לציפיות הוא מצטרף לשעת סיפור ומאבק כונניות… לא לכולם זה מסתדר, זה הרי לא 'לפי הספר' (סליחה? אריה? בספריה? – זה לגמרי לא בסדר!) עוד יתגלה שעל כללים חשוב לשמור, אבל לא רק: חשוב מאוד גם, פה ושם, לנער מהם אבק

יום ראשון 26.9.21 בשעה 10:30

ילדיסקו

(גילאי 5 ומעלה)

החופש הגדול הגיע ואורי השובב מחכה כבר לפצוח יחד עם החברים שלו בשלל תעלולים ברחבי השכונה. למרות שהוא לא נרשם לקייטנה, או טס לחו"ל כמו ילדים אחרים, הוא נחוש להפוך את החופש הזה לחופש הכי כייפי שיכול להיות!  אבל הכיף הגדול נגמר כשהתעלולים של אורי יוצאים מכלל שליטה. כל השכונה מתעצבנת על אורי וחבריו, שכועסים עליו ומאשימים אותו במצב. אפילו אמא שלו מאבדת את הסבלנות.רגע לפני שהחופש נהרס, לאורי יש הברקה אחרונה שיכולה להציל את המצב: הוא מחליט להפוך את הצריף הנטוש בקצה השכונה למועדון ילדים מדליק – "ילדיסקו". בעזרת המון שמחת חיים וסיוע מחבר חדש ובלתי צפוי, מצליח אורי לגייס את כל החברים למשימה ולשכנע אפילו את אמו שמתעלולים יכולים לצאת לפעמים דברים נפלאים.  ההצגה מלווה בלהיטים הגדולים של פסטיבלי הילדים: סיבה למסיבה, אין לי כסף אין לי, אמא, הופה היי, הסבון בכה מאוד, ילדים טובים ילדים רעים, שירי ילדות, שובב עם לב זהב, ילדיסקו, הבובה פסטי ועוד..

לרכישת כרטיסים באתר המדיטק לחצו כאן

הכניסה בהתאם להנחיות התו הירוק

קרדיט: כפיר בולוטין

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem