כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חופש גדול מהבית

סדנאות והרצאות ללא תשלום

חופש גדול מהבית

מחלקת הנוער בעיריית חולון מציעה לבני הנוער שלל סדנאות והרצאות מקוונות בימי הקיץ, ללא תשלום

מחלקת הנוער של עיריית חולון מציעה לבני הנוער תושבי העיר שלל סדנאות והרצאות מקוונות איכותיות במגוון נושאים בימי החופש הגדול, ללא תשלום. בחירת הנושאים נערכה לאחר סקר שנערך בקרב בני הנוער, שבו הביעו את רצונם לתכנים מסוג זה. ההרשמה לכל הפעילויות מתבצעת באמצעות האינסטגרם – HOLONOAR, כאשר לנרשמים יישלח קישור להשתתפות באמצעות תוכנת הזום.

להלן פירוט התכנים שמוצעים –

סדנת פוטושופ ומדיה דיגיטלית – 5 אפקטים מדהימים בפוטושופ שאתם חייבים להכיר!


שני, 3.8, בשעה 12:00 (בשיתוף המכון הטכנולוגי חולון HIT)

סדנת פיתוח חשיבה אנליטית – היכרות עם עולם המספרים והקומבינטוריקה

שלישי, 4.8, בשעה 16:00 (בשיתוף המכון הטכנולוגי חולון HIT)

המסע של האנושות למאדים – מתי התחילו בני האדם לחקור את מאדים? מדוע חשבו שיש עליו חיים? מי ניצח במרוץ שבין האמריקנים לבין הרוסים אל כוכב הלכת האדום? מה עושים כלי הרכב שפועלים עליו כיום? ומתי, סוף סוף, ידרכו גם בני אדם על מאדים?

שני, 10.8, בשעה 15:00

סדנת רובוטיקה, תכנות ויישום – כיצד הרובוטים צפויים לשנות את העולם בעתיד?

שלישי, 11.8, בשעה 17:00 (בשיתוף המכון הטכנולוגי חולון HIT)

חכם על חיות – מיהי, לדעתכם, החיה החכמה ביותר בטבע? אם יש לכם רעיון כלשהו, נסו לענות על השאלה הבאה: על סמך מה הגעתם לתשובתכם? בהרצאה תיתן ד"ר יונת אשחר הצצה לאופן שבו בני האדם חוקרים אינטליגנציה בבעלי החיים ותציג גם את הדרכים המדעיות לקבוע מה הופך חיה לחכמה, ומה המשמעויות של האבחנות הללו על יחסינו עם בעלי החיים.

שני, 17.8, בשעה 15:00

הסערה המושלמת – בחודשים האחרונים סוחפת מגפת הקורונה את העולם כולו ומשפיעה כמעט על כל פן בחיים שלנו. מאיפה הנגיף הזה הגיע פתאום? מדוע, בניגוד לשפעת, הוא השבית את רוב העולם? והכי חשוב מתי יהיה כבר חיסון? על השאלות הללו ורבות אחרות יענה ד"ר ארז גרטי בהרצאה ויראלית על נגיף הקורונה.

שני, 24.8, בשעה 15:00

טעימות מדע מהמטבח – ניסויים מדעיים במטבח?! נשמע מוזר, לא?! חלוקי מעבדה במטבח?! משקפי מגן?! אז אולי נברר מהו בישול בכלל?! בישול הוא תהליך של העברת אנרגיה שבה המרכיבים ההתחלתיים, חלבונים, שומנים, פחמימות, מים ועוד משתנים, טעמם משתנה, צורתם משתנה, ריחם משתנה ועוד. אין כמו הדרך המדעית להפוך את המטבח למעבדה כדי להפוך מתכונים משעממים למאכלים טעימים. מחקר מדעי מבוסס על תצפיות, על השערות, על ניסויים, על תוצאות ועל מסקנות, ורובנו מתנסים בפעילות מדעית מדי יום, אפילו מבלי שנשים לב לכך. אז בואו ננצל את המטבח וניישם את השיטה המדעית כדי להגיע למאכלים מעניינים וטעימים. בהרצאה זו נבין את העקרונות המדעיים שיאפשרו לנו להכין פופקורן//חביתה תפוחה במיוחד/גלידה.

שני, 31.8, בשעה 15:00

שיחות עם מפורסמים 

ימי שלישי, בשעה 14:00 (4.8 התאומים ממן, 11.8 רומי אברג'יל)

מפגשי אילוף כלבים – רצף של שלושה מפגשים לבעלי כלבים עם מאלף כלבים מקצועי, שיסייע ליצירת חיבור חזק ועמוק יותר עם הכלב. במפגשים יילמדו תרגילים חדשים ויוסבר כיצד למצוא דרכים חדשות  לאתגר את חברו הטוב ביותר של האדם!

ימי רביעי בתאריכים 5.8, 12.8, 19.8, בשעה 12:30

פינת סטיילינג – אם אתם חושבים שיש לכם חוש לסטייל, אם אתם מכירים את כל הטרנדים הכי חמים ותמיד יודעים איזה צבע מתאים לכל מאורע, בואו לנהל את פינת הסטייל שלנו!מפגש חד-שבועי

,

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem