כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חיסון גם במועדון כושר

שיתוף פעולה בין מכבי לרשת הולמס פלייס

חיסון גם במועדון כושר:
קבוצת הולמס פלייס בשיתוף פעולה עם מכבי שירותי בריאות: מציבים ניידת חיסוני קורונה במועדון הולמס פלייס בראשון לציון לרווחת המתאמנים

*מטרת שיתוף הפעולה הייחודי היא לעודד את הציבור הרחב והמתאמנים במועדון הולמס פלייס להתחסן נגד קורונה ולחזור לשגרת אימונים וכושר רגילה

ניידת החיסונים המאובזרת של מכבי שירותי בריאות הוצבה בפתח מועדון הולמס פלייס במתחם G CITY ברח' ילדי טהרן 5 ראשון לציון

קבוצת הולמס פלייס ומכבי שירותי בריאות יצאו בשיתוף פעולה ייחודי במסגרתו תוצב ניידת חיסוני קורונה במועדון הולמס פלייס בראשון לציון לרווחת המתאמנים.

מטרת שיתוף הפעולה היא לעודד את הציבור הרחב והמתאמנים במועדון הולמס פלייס להתחסן נגד קורונה ולחזור לשגרת אימונים וכושר רגילה. לשם כך, קבוצת הולמס פלייס החליטה להעניק למתחסנים בניידת שובר של שבוע מתנה למועדון הולמס פלייס או גו אקטיב בראשון לציון.


על פי תקנות משרד הבריאות הכניסה למועדוני הכושר כיום מותרת רק למי שעבר שני חיסונים וברשותו דרכון ירוק או למחלימים ממחלת הקורונה. בניידת יוכלו להתחסן חברי מכבי שירותי בריאות ללא קביעת תור. וכך מתאמנים שרוצים לחזור לשגרה ולא התחסנו עד כה יוכלו ליהנות מהשירות הנגיש והזמין.

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "אני מברכת על שיתוף הפעולה החשוב עם מכבי שירותי בריאות על מנת לעודד את המתאמנים שלנו להתחסן ולחזור לשגרת כושר רגילה. לאחר חמישה חודשים ארוכים שבהם ענף הכושר היה סגור, אני יכולה לבשר כי במשך 4 שבועות מאז שנפתחנו מחדש לא נמצא אף חולה מאומת אחד במועדוני הולמס פלייס. המדינה צריכה להשקיע הרבה יותר במועדוני הכושר ולהתייחס אליהם בהיבט הבריאותי ולא הפנאי. בזכות זה שאנשים באים אלינו לשחות, להתאמן, נמנעים ניתוחים, מעלים את הפריון שלהם והם הופכים להיות משמעותית יותר חיוניים. אני קוראת לכל עם ישראל להתחסן ולבוא לחדרי הכושר, אלה מקומות בטוחים הרבה יותר היום, יש פה רק מחוסנים או מחלימים, איים ירוקים של ביטחון."
ד״ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות: "שיפור איכות חיי הקהילה שלנו ושמירה על בריאות החברים היא משימה שלקחנו על עצמנו כארגון הבריאות המוביל בישראל. אנו רואים חשיבות רבה בהרחבת מעגל המתחסנים ופועלים להנגשה וייעול השירותים. שיתוף הפעולה עם קבוצת הולמס פלייס ופעילות ניידת החיסונים בסניף הינה דרך נוספת לדאוג לבריאות חיי החברים. כולנו רוצים לחזור במהרה לשגרת חיים בריאה, כושר ותזונה מאוזנת והחיסון הוא הדרך הטובה והיעילה ביותר להשיג מטרות אלו. חיסון בחדר הכושר הוא הצהרה שהבריאות שלי ושל הסובבים אותי חשובה לי ושאני רוצה לחזור להתאמן. אני קורא לכל המתאמנים לגלות אחריות ולהגיע להתחסן. החזרה לשיגרה ולספורט נמצאת בידיים של כולנו."

מצ"ב תמונות של ניידת חיסוני קורונה של מכבי שירותי בריאות בכניסה למועדון הולמס פלייס.

צילום: דוברות מכבי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem