כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חלוקת מזון לקשישים ברחבי העיר חולון

אורט חולון במבצע חלוקת מזון לקשישים ברחבי העיר חולון

בימים של קורונה ושהתלמידים בביתם תלמידי אורט חולון, המורים וצוות המנהלה, כולם נרתמו לטובת חלוקת מזון לקשישים ברחבי העיר חולון, זה השבוע השני.
‌לאחר שבמשך שבועות, נרתמו אזרחים, להתנדב בחלוקת חמגשיות, ירקות ולחם לאוכלוסייה של אלפי קשישים בעיר בתקופת הקורונה, המונעת מהם להצטייד במזון בשל היותם בסיכון, נדרשה העיר חולון לאייש את מקומם של המתנדבים שחזרו לעבודה.
‌על מספר בתי ספר בעיר, ביניהם אורט חולון, בשיתוף אגף הרווחה ומנהל החינוך, הוטלה המשימה לגייס תלמידים לטובת מטרה זו.


מספר מר שלומי גנון, מנהל הקמפוס החדש שנתי אורט חולון: "מיד כשהתבקשנו לסייע, נרתמו המורים, צוות המנהלה ומועצת התלמידים. בשיתוף פעולה, בצורה מאורגנת ומסודרת, התגייסו מאות תלמידי בית הספר כדי לחלק את חבילות המזון בקרב האוכלוסייה הנזקקת . הערבות ההדדית והנתינה בקהילה הם ערכים שלפיהם חברה נמדדת דווקא בזמנים קשים כמו אלו. זה המקום והזמן לתת עוד יותר מתמיד ותלמידי בית הספר מוכיחים כי במקביל ללמידה מאתגרת ולא פשוטה, יש להוקיר אותם על התגייסות רבתי מבורכת זו".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem