כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חמישה דו"חות נרשמו בראשון לציון למפרי הנחיות משרד הבריאות

חמישה דו"חות נרשמו בראשון לציון למפרי הנחיות משרד הבריאות

חמישה דו"חות נרשמו בראשון לציון למפרי הנחיות משרד הבריאות

מעיריית ראשון לציון נמסר:שבמהלך הלילה נרשמו בראשון לציון חמישה דו"חות לאזרחים שהפרו את הנחיות משרד הבריאות למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. במקרה אחד נרשמו שלושה דו"חות לתושבי מזרחי ירושלים שהגיעו לבלות בחוף הים בראשון לציון בניגוד לצו הבריאות. במקרה אחר נרשם דו"ח לבית מאפה שפעל באזור התעשייה בניגוד לצו, ובמקרה נוסף הוגש דו"ח לתושב בת ים שהפך את מכוניתו לבר נייד ומכר אלכוהול לבני נוער.

מדוברות המשטרה נמסר:המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: מעבר לכוחות השגרה של משטרת ישראל, החל מהבוקר נפרסו ברחבי הארץ אלפי שוטרים בכוחות משימה ייעודיים הממוקדים בחסימות מדלגות וביצוע בדיקות יוזמות, זאת במקביל לשגרת הפעילות המשטרתית המתנהלת כל העת. כך תיראה הרחבת פעילות המשטרה לפיקוח, הסברה ואכיפת התקנות המעודכנות לשעת חירום.

נוכח החלטת הדרג המדיני ומשרד הבריאות על הרחבת הגבלות התנועה, משטרת ישראל הרחיבה את הפעילות המבצעית בשטח לאכיפת המגבלות החדשות בדגש למאמצי פיקוח, הסברה והכוונת התנהגות האוכלוסייה. עם פרסום התקנות המעודכנות וכניסתם לתוקף אמש, המשטרה ביצעה כל ההתאמות הנדרשות לצורך המשך ההיערכות והרחבת הפעילות ברחבי הארץ לבלימת התפשטות הנגיף, ובכלל זה פעילות של אלפי שוטרים שהוגדרו לאכיפת התקנות החדשות מעבר לפעילות השגרה המשטרתית.

מעבר להמשך מתן שירותי משטרה מלאים לאזרחי ישראל, שמירת הביטחון ואכיפת החוק והסדר להלן עיקרי ההיערכות משטרתית בשעה זו ובמהלך הימים הקרובים:
?המשטרה תבצע מחסומים יזומים מדלגים בכניסות והיציאות מהערים ובתוך הישובים עצמם.
?שוטרים יבצעו סיורים יזומים בכדי לוודא איסור שהייה בפארקים, בגני שעשועים, בגנים ציבוריים, בחופי הרחצה וכיו"ב.
?יתבצעו סיורים לפיקוח ולאכיפת סגירת חנויות ובתי עסק בשכונות ובמרכזים מסחריים.
?יתבצעו סיורים להסברה, פיקוח ואכיפת הגבלות התנועה באזורי המגורים (איסור יציאה מעבר לטווח שהוגדר מחוץ לבית, למעט לצורך שהוגדר בתקנות: טיפול רפואי, הצטיידות במזון, נסיעה לעבודה וכיו"ב).
?המשך ביצוע כמות גבוהה של בדיקות וביקורים אקראיים של מפרי בידוד בית עפ"י רשימות ממוקדות הנמסרות למשטרה ממשרד הבריאות.
?המשך פיקוח ואכיפה נגד התכנסויות והתקהלויות אסורות כפי שהוגדרו בתקנות.


נשמעים להנחיות – מצילים חיים: המשטרה קוראת לציבור לעקוב אחר התקנות החדשות ולפעול לפיהן למען הבריאות של כולנו, ובכדי לבלום יחד את המשך התפשטות המגפה בישראל.

כמו כן בימים האחרונים נרשמים עומסים חריגים בעקבות ריבוי פניות לבקשת מידע למוקדי החירום של המשטרה, ולכן במשטרה מחדדים: אנחנו קוראים לציבור לשמור את מוקד 100 לשיחות חירום בלבד. כל בקשה למידע יש להפנות למוקד 110 שעוסק בזה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem