כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חניון עירוני לנגררים קלים

המטרה להקל על מצוקות החניה

חניון עירוני לנגררים קלים יפתח בראשון לציון. המטרה להקל על מצוקות החניה ברחבי העיר ולהגביר את רמת הבטיחות בכבישים וברחובות העיר.
לאחרונה מתרחבת תופעה של העמדת עגלות נגררים וקרוואנים ברחובות העיר. הדבר הינו מפגע בטיחותי שכן תקנות התעבורה אוסרות העמדת נגררת לא גורר בכביש וברחוב. מעבר לכך העמדת עגלות נגררים וקרוואנים גורמת לתפיסה של מקומות חניה ומגבירה את מצוקת החניה ברחובות ואזורים שונים בעיר.
בעיריית ראשון לציון החליטו להכשיר חניון יעודי לעגלות נגררים קטנות אשר יפעל ברחוב הלח"י בצמוד למתחם ״הום סנטר״ החניון יופעל על ידי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון.
סגן ראש העיר מקסים בביצקי אשר הוביל את המהלך יחד עם מנכ"ל החברה לביטחון מוטי נחמני אמר:״לאחר בדיקות בשטח שביצענו ובעקבות תלונות רבות של התושבים גילינו שלא מעט חניות ציבוריות תפוסות על ידי נגררים, כאשר חלקם הפך להיות מחסנים לציוד. דבר שרק מגביר את מצוקת החניה.
על פי חוקי תעבורה אסורה העמידה של נגררת ללא גורר, לכן קיבלתי החלטה להתחיל באכיפה.
אבל, במגביל, על מנת לתת פתרון גם לבעלי הנגררים, בתמיכתו של ראש העיר רז קינסטליך, יזמתי פתיחת החניון מוסדר שבו הם יוכלו להשאיר את הנגררת.״
החניה במקום תהייה מוסדרת על ראשית מנוי חודשי או יומי.
במקביל תחל לאחר הפעלת החניון החברה לביטחון לבצע פעולות אכיפה ברחבי כנגד העמדת עגלות נגררים ברחובות העיר.
לתיאום רכישת מנוי ניתן להתקשר לטלפון 03-9484099

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem