כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד להדבקה של עשרות בחולון

חשד שעובדת מוסד חינוכי הדביקה עשרות מתושבי חולון

עם עליית התחלואה בקורונה כולנו נקראים להיזהר ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, אך מסתבר שלא כולם חושבים כך.

אשה העובדת באחד ממוסדות החינוך בחולון הסתובבה לטענת מקורביה מספר ימים ברחבי העיר ביודעה שהיא חולת קורונה ואף ביקרה באחד ממועדוני הכושר הידועים בעיר.

תחילתה של הפרשה הוא בערך לפני כשבוע אז עיריית חולון הודיעה כי המוסד החינוכי בו שהתה העובדת יסגר עקב חשד כי אותה עובדת חלתה בקורונה.

להורי אותו מוסד חינוכי נמסר מהאחראית כי אותה עובדת התלוננה כי היא אינה חשה בטוב ודיווחה על חשד כי יתכן ויש לה קורונה ,האחראית מיהרה לשחרר את העובדת לביתה ודיווחה לממונים עליה, כתוצאה מהדיווח נסגר אותו מוסד חינוכי עד לברור הנושא אם העובדת אכן מאומתת כחולת קורונה.

עוד באותו יום הלכה העובדת וביצעה בדיקת קורונה ומכאן התפנית בעלילה.


לטענת הורי אותו מוסד חינוכי שנסגר היא נראתה במספר מקומות בעיר מסתובבת להנאתה בעודה יודעת כי יתכן והיא חולת קורונה,עוד הוסיפו ההורים מרגע שהיא ידעה שיש לה חשד כי היא חולת קורונה היה עליה לשהות בבידוד עד קבלת התוצאות מהבדיקה .

אותם הורים מוסיפים כי העובדת הגדילה לעשות ואף ביקרה באותו יום במועדון כושר ידוע בעיר והתאמנה כרגיל,מייד שראו אותה במועדון הסבו מייד את תשומת ליבו של מנהל המועדון שבו היא מתאמנת ודיווחו לו כי במועדון נמצאת אשה החשודה כחולת קורונה,לדבריהם הוא התייחס אליהם בביטול ודחה את דבריהם ,מה שגרם להם לעזוב את המועדון ולהזהיר את הנוכחים שם.

הבדיקה אותה עברה אותה עובדת מוסד חינוכי התבררה כחיובית וכתוצאה ממנה מספר היא ובני משפחתה גם הוגדרו חולי קורונה.

מרגע שנודעו התוצאות של הבדיקה רתחו ההורים מכעס באומרם אנחנו לא ניתן לה לשוב יותר למקום עבודתה ,היא גילתה חוסר אחריות כלפי תושבים כאן בחולון ויתכן והיא הדביקה עשרות מתושבי חולון ביודעין שהיא מסתובבת ברחבי העיר ובמועדון בכושר בצורה בלתי אחראית.

ממועדון הכושר אותו ביקרה האשה נמסר כי הם מאשרים את המקרה המדובר אך יחד עם זאת הם דוחים את טענות ההורים ומרגע שנודע להם כי האשה הייתה חשודה כחולת קורונה הם איתרו בעזרת המצלמות את מי שהיה בקרבתה ודיווחו לו על המקרה.

מעיריית חולון נמסר כי יש לפנות למשרד הבריאות אודות המקרה

ממשרד הבריאות נמסר כי יתקיים ברור עם אותה חולה ודיווח אודות הממצאים ימסר מאוחר יותר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem