כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשד שתושב חולון שידל קטינים בגילאי 10-17

התחזה בפרופיל פיקטיבי ברשתות החברתיות

המשטרה עצרה מפוקח מין בחשד להתחזות והפרת צו פיקוח. מעצרו הוארך.

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה נגד אדם החשוד כי פתח פרופיל פיקטיבי ברשת חברתית והתחזה באמצעותו כסוכן דוגמנים. המשטרה חושדת כי באופן זה שידל החשוד קטינים בגילאי 10-17 , מכל רחבי הארץ, לשלוח לו תמונות בעירום ואף הציע להם להיפגש עמו.

בנוסף, במסגרת ההתכתבות של החשוד עם קטינים, הוא הציע להם להשתתף בקליפ מוזיקלי. בעניין זה הוגשו מספר תלונות למוקד 105 (מרכז לקבלת פניות ודיווחים מהציבור ולמתן מענה מקצועי בנוגע לפגיעות, אלימות ופשיעה נגד ילדים ונוער במרחב המקוון).

החשוד בן 37( מחולו הינו מפוקח מין. הוא נעצר במהלך סוף השבוע האחרון, לאחר פעילות של יחידת צור בביתו, במהלכה התגלו ממצאים כי החשוד מפר את צו בית משפט, ומעצרו הוארך בבימ"ש השלום בתל אביב עד מחר (26.10.2020)

ממשטרת ישראל נמסר: אנו קוראים לציבור ההורים לגלות עירנות בכל הנוגע לאנשים עימם ילדיהם משוחחים ומתכתבים ברשתות החברתיות ולדווח למשטרה על כל חשד לעבירה.


הפרופיל הפיקטיבי שיצר לעצמו החשוד הינו: MEIR11144
במידה וישנם מקרים נוספים המיוחסים לפרופיל זה – יש לפנות למשטרה.

החקירה נמשכת .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem