כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חשיפה – מהו הסכום ששילמה המועצה לישראל יפה לעיריית חולון?

בזכות תחקיר המשמר החברתי חולון, נחשפה הפרשה

המשמר החברתי חולון בראשותה של ליאורה פור, הגיש בקשה דרך היחידה לחופש המידע, לחשוף את הסכום אותו שילמה המועצה לישראל יפה לעיריית חולון. הדבר התרחש עקב תחקיר שחשף כי המועצה לישראל יפה קיבלה משרדים בחינם במשך עשרים ושלוש שנים, ואף קיבלה פטור מארנונה, ובנוסף לכל אלה שילמה העירייה את החשמל במשרדים.

הסכם הפשרה אומר: היות שהתגלו מחלוקות בין עיריית חולון למועצה לישראל יפה, והיות ששני הצדדים לא רצו להגיע למשפט, הם ניהלו משא ומתן שבסיומו נקבע כי – העמותה תשלם 38,000 ש"ח ועוד 18,805 ש"ח בשני תשלומים, ובכך לא יהיו טענות לאף אחד מן הצדדים.

חשוב להדגיש כי יוסי סילמן מנכ"ל העירייה שפרש, התייחס בישיבת המועצה לשאלת חברי סיעת הצעירים, בנוגע להסדרת התשלום. תשובתו כי התשלום הוסדר ומעתה לא ינתנו נכסים בחינם.

נושא הראוי לציון הוא פעילותם של חברי המשמר החברתי,חולון שפעלו כשומר הסף של המערכת, ואלמלא הם הדבר לא היה נחשף לעולם. אם כן, היכן היו שומרי הסף של המערכת?

עיריית חולון בתגובה מסרה שההסכם מדבר בעד עצמו.


מהמועצה לארץ ישראל יפה, טרם נמסרה תגובה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem