כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טור אישי-מיקאל בוזגלו

מדוע אני תומך בגדעון סער?

בשנתיים האחרונות אנו עדים לחוסר יציבות במדינה, שלוש מערכות בחירות בשנתיים.
ניתן לראות את השיח האלים והקשה ברשתות החברתיות והפילוג האדיר שנוצר, כן ביבי לא ביבי וכו.
בינימין נתניהו עשה ופעל רבות למען העם היהודי והמון דברים לא יהיה ניתן לקחת ממנו, יחד עם זאת לא יעלה על הדעת שבשנתיים יהיו שלוש מערכות בחירות, אדם צריך לדעת מתי לקום וללכת.
שאני בתור תושב העיר, אבא לשלושה ילדים ועצמאי רואה ומנתח את תמונת המצב אני שואל את עצמי מה עוד צופן לנו העתיד מבחינה פוליטית? לצערי עייפנו מהפוליטיקאים שמבטיחים לנו אין ספור הבטחות ובסופו של יום הנטל נופל עלינו ובעוצמה רבה. כן תמכתי ב”אני שולמן” ומאמין שאביר עשה עבודה מדהימה למען השולמנים, יחד עם זאת שיש את איילת שקד במפלגה זה גרם לי לעשות חישוב מסלול מחדש לא יתכן שאתן את קולי למפלגה כזו שבה איילת שקד הייתה שרת המשפטים ולא דאגה לעשות את המירב בחקירת “רשות המיסים” .
נפגשתי ארוכות עם מר גדעון סער, גיליתי אדם ערכי, ישר, הגון והחשוב ביותר אדם של מילה. אדם שבאמת רוצה להטיב עבור אזרחי המדינה.
קראו לו “בוגד” מדוע? כי עזב את הליכוד, לומר על משרת ציבור בוגד זה דבר נוראי ולבטח שאנשים אינם מודעים לכוחה של המילה. גדעון בניגוד לכלל חברי הליכוד, עשה מעשה אצילי והחליט לעזוב את הליכוד ברגע שהוחלט לא להעביר תקציב. כזה מנהיג אני רוצה לראות שמוביל את המדינה.

אחת הבעיות שלנו הישראלים זה שאנו אוהבים להתלונן אינסוף אבל שוכחים שמחאות עושים בקלפי.
בלב שלהם ובאהבה ענקית בבחירות הקרובות אבחר בתקווה חדשה.

שלכם מיקאל בוזגלו חברת מועצת העיר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem