כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טור דעה-רועי לייכטר

על חשיבות ההצבעה ביום הבוחר וההגעה לבלפור במוצאי שבת

טור דעה-רועי לייכטר-תושב חולון
בעתיד כשנסתכל על השנה המטורפת הזאת (מעבר לקורונה) לא נבין איך זה קרה. איך הגענו לכזאת תחתית של אי אמון במוסדות המדינה, לכזאת רמה של שיסוי ולכזאת רמת שפל של נבחרי ציבור.
התקווה היא שכשנסתכל בעתיד על ימים רעים אלו זה יהיה כשכבר נחזור לשפיות ולמצב נורמלי.
בחולון בחודשים האחרונים הפגינו מאות תושבים 2-3 פעמים באופן קבוע. במדיטק ובכיכר קוגל. אלפי תושבים נחשפו להפגנות אלו וברובם תמכו במפגינים בעיקר בצפירות ובמילה טובה. כמובן שגם היו תגובות לא ראויות אולם הן היו במיעוט.
בשנה האחרונה כמעט כל יום ויום היו עוד ועוד רגעי שפל מצד הממשלה והעומד בראשה עד שרוב האזרחים כבר לא מתייחסים ולא ׳מופתעים׳ יותר מכלום.
אלו הם ימים רעים וצפוי שימשיכו אם חלילה הנאשם בפלילים יקים את ממשלה הבאה (תוך כדי התייצבות 3 ימים בשבוע בבית משפט אם לא יצליח לחמוק מיומו בביהמ׳ש).
עלינו הפעם לשים את כל המחלוקות הפוליטיות והשיוכים הפוליטיים בצד. זה הרבה הרבה פחות חשוב. כרגע עתיד ילדינו הוא החשוב ומשכך על כל אחד מאיתנו לשכנע אחרים (וגם בעצמו) לצאת ולהצביע ביום הבחירות ולהצביע לטוב ולעתיד טוב יותר. להצביע למפלגות שיחליפו את הנאשם בפלילים.
ויש את בלפור בשבת. 3 ימים לפני הבחירות. בואו לטיול בירושלים ותקנחו בבלפור. אתם תודו לי אחרי זה. תהיו טובים. תהיו גאים ואל תצביעו את הפתק של ההורים שלכם אלא את הפתק של עתיד ילדכם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem