כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

יבואן טבק מחולון נעצר בחשד להעלמת עסקאות בהיקף של מיליוני שקלים

על פי החשד ערך המס שנגרע מקופת המדינה עומד על כ-17 מיליון שקלים

יבואן הטבק, הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון בחשד לביצוע עבירות בנסיבות מחמירות על חוק מע"מ וחוק מס קניה. ערך המס הנגרע מקופת המדינה בעקבות העבירות שביצע עומד על כ-17,000,000 ₪. כבוד השופט טל ענר שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

מבקשת המעצר עולה כי תושב חולון, הוא יבואן של טבק לישראל ממנו מפיק טבק לנרגילה ואותו מוכר ללקוחותיו. במסגרת חקירה של חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז בשיתוף יחידת מס קניה ברשות המסים, עלה כי החשוד הציג דיווחים כוזבים לרשות המסים בדבר היקף עסקאותיו, על מנת להתחמק מתשלום מס. על פי החשד, החשוד העלים עסקאות הנוגעות למכירה של יותר מ-58 טון של טבק, שסכום מס הקניה שנגרע מקופת המדינה עומד על כ-17,000,000 ₪.

כבוד השופט טל ענר מבית משפט השלום בראשון לציון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם הפקדת מזומן בסך של 30,000 ₪, ערבות עצמית בסך 200,000 ₪, ערבות צד ג' שתיחתם על ידי שני ערבים בסך של 50,000 ₪ כל אחד ועיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem